Sikítani fogsz

979 32 5
                                    

*Tom's P.O.V*

– Tom – suttogta. Lágy, édes hangja átfutott a fülemen, és fájdalmas rázkódást küldött a szívembe. Ez arra késztetett, hogy megálljak, megálljak abban a pillanatban, amikor elpusztítottam a lányok ártatlanságát, megszakítottam azt a finom vonalat, amelyet soha nem léptem át. A suttogása folyamatosan himbálózott a fejemben, bár most elhallgatott, vereségében feküdt alattam, mintha már összetört volna. Az ujjam még mindig meleg bőrén feküdt, olyan közel ahhoz, amit meg akart védeni. Gyűlöltem ezt a lányt; idegesítő volt és mindig az utamba állt, akkor miért hagytam abba? Miért nem pusztítottam el már, csukjam be végleg? Kicsúsztattam róla az ujjam, és elhallgatott, mert abbahagyta a sírást, és már nem lihegtem az izgalomtól, most csak lassan lélegeztem. Néztem, ahogy a mellkasa lassan, lassan emelkedik és süllyed, most nyugodt volt, mintha könnyedén viselné a vereségét. Szemem lenézett gyönyörű testére, mielőtt kék szemeire, szomorú, félelmetes kék szemeire néztem volna. Megcsillantak a fényben a sok okoztam könnytől, az általam okozott fájdalomtól. Nem nézett rám, mintha túlságosan félt volna, és megszakadt a szívem, hogy így látom. Lelkileg felpofoztam magam, valósággá tettem magam, hogy mennyire utálom ezt a Taylor nevű idegesítő lányt. Kíváncsi vagyok, vajon minden Taylor ilyen idegesítő-e. Nem, ő egyedülálló... számomra.

Durván megfogtam az állát, és magam felé fordítottam. „Vedd ezt figyelmeztetésnek” – köptem rá, mielőtt elhúzódtam tőle. Megfogtam az ágyon heverő ingem, és felvettem, mielőtt az ajtóhoz értem. A kezemet a kilincsre helyeztem, és megálltam, hogy visszanézzek rá. Már a melle köré tekerte a lepedőt, de még mindig a helyén feküdt; Néhány másodperccel ezelőtt elképzeltem magam, amint finom teste tetején fekszem, és nevetek a fájdalmán. Nagyot nyeltem, majd kinyitottam az ajtót és a sötétben hagytam.

Amikor leértem a folyosón, gyorsan befordultam a fürdőszobába, és becsuktam az ajtót, mielőtt ledobtam néhány lány holmiját a földre. Ököllemmel a pulthoz csaptam, mielőtt még feldobtam néhány tárgyat. Miért hagytam abba! Miért hagytam abba! Tom Kaulitz vagyok, nincs együttérzés senkivel, különösen nem egy háziállattal, a házi kedvencével, az állataikkal, mégis éreztem iránta, szörnyű érzést keltett bennem azért, amit tettem, azért, amit csinálok. Hosszan néztem a tükörbe, tanulmányoztam magam, egyenesen a szemembe néztem...szörnyeteg vagyok...de ez tetszett...ártatlan embereket ölök, ártatlan lányokat erőszakolok meg, lopok... Soha nem éreztem rosszul magam azért, amit tettem, amit csinálok, imádtam, szerettem a rohanást... Imádtam, amit csinálok vele, kész voltam megerőszakolni, még egy kicsit keményebben megverni. mint amit általában szoktam, mégis abbahagytam, hangja, a nevem kimondása megállított. Hangosan felnyögtem, feldühített Taylor, a törött lány, aki darabokban hevert az ágyamon. Ököllemmel a tükörbe csaptam, elegem volt abból, hogy magamba nézek, és valamiféle feszültséget akartam oldani. Az üveg hangosan összetört, darabok hullottak a mosogatóba és a pultra. A kezeim heves csípéssel remegtek, de heves csípéssel figyelmen kívül hagytam, de enyhe morogással figyelmen kívül hagytam, mielőtt utoljára a tükörbe csaptam volna a kezeimet. Néhány darab összetört a padlón, néhány apró darab a lábamba tapadt. Az arcomhoz húztam a kezeimet, csöpögött belőlük a vér, néhány törött üvegdarab volt a kezemben, és a fájdalomtól elálmosodva elhagytam őket. Kimentem a fürdőszobából, és a folyosón visszamentem a hálószobámba. El tudtam képzelni, mit érzett Taylor, mennyire megrémült, amikor hallotta a lépteimet a folyosón, ahogy hallotta, ahogy kinyílik az ajtó, és meglátta az árnyékomat az ajtóban, ettől rosszul lettem. Szemem rá siklott, a sarokban húzódott és sírt, úgy nézett ki, mintha összeszedni akarná magát, már fel volt öltözve, kikelt az ágyból, távol a tetthelyről. Elmentem mellette, figyelmen kívül hagyva Yumit, amikor ágyba hívott. Felkapcsoltam a villanyt, és hallottam, hogy Yumi zihál. Kis léptei futottak felém. "Tom, mit csináltál?" Azt mondta, és ahogy mindig is tette azt a hosszú „e”-t a nevem végére, azt hinné az ember, hogy a lány nem is tudja, hogy a nevem valójában Tom.

My Living Nightmare-Tom KaulitzOù les histoires vivent. Découvrez maintenant