Nem Szórakoztató Ha Biztonságban Játszol

930 36 3
                                    

Még mindig a helyemen voltam; Bill néhányszor visszanézett rám, de leginkább előre tartotta a tekintetét. Tom technója harsogott, az ablakai pedig lehúzva, a karja az ablakhoz legközelebb feküdt a párkányon, és a feje ütemre verődött. Felöltöztem, bármennyire is utáltam megtenni valamit, amit kért tőlem, megtettem, mert nem akartam a bugyimban lenni, amikor ki kell rángatnia a kocsiból. Csak felvettem néhány farmert és néhány fekete sarkú cipőt, nem vesződtem a felsőmmel, és felvettem a kék pizsama ingem. Tom sarkon fordult, és csikorogva megállt, úgy nézett ki, mint egy elhagyott raktár, és félni kezdtem az életemet. Tom és Bill kiszálltak a kocsiból, és Tom elindult a ház felé, nem volt hajlandó velem foglalkozni.

Bill bedugta a fejét a hátsó ablakba, én pedig dühösen bámultam rá: "Nézd, tudom, hogy ez nem igazságos, de ilyen az élet, most jönnél velünk, nem biztonságos itt egyedül."

Rajtam kívül azt hittem, hogy tréfát játszik: "Igaz, mert nagyobb biztonságban lennék abban az elhagyott raktárban azzal a két férfival, akik elraboltak, majd itt, az autó udvarán."

Megvonta a vállát "Rendben" Elindult, én pedig kiszálltam a kocsiból

"Ja, és én sem fárasztanám a futást, vannak kutyáik" Felsóhajtottam a férfira, aki megsemmisítette a menekülési tervemet, és készségesen mögé sétáltam, sarkammal a homokot és a sziklákat ropogtattam. Bementünk és körbenéztem, sötét volt a hely, egyáltalán nem volt fény. Elkezdtem előre menni, mert összeszedtem, amit a fiúk, amikor éreztem, hogy valaki megragadja a vállamat és visszaránt, felsikoltottam, és kiszabadultam a karjaim közül. Tom volt az, aki most őrülten nevetett.

Meglöktem, és magamban tartottam a rémült kuncogást, ami ki akart jönni: "Fények!" – kiáltotta Tom.

- Dolgozunk rajta – válaszolta Bill a sötétből, a hangja irányába fordítottam a fejem, Tom még mindig mögöttem. Éreztem, ahogy szemei ​​lyukat égetnek a fejem hátsó részén, és úgy éreztem, ahogy egyszer azelőtt, amikor ott állt mögöttem, mintha egy veszélyes ragadozó lenne, és mozdulatlanul kell maradnom, különben lecsap. A lámpák hirtelen kettesével felvillantak, a raktár másik végétől kezdve a bejárati ajtóig, ahol én álltam. Még három autó hangja húzódott meg odakint, és kissé ijedten megfordultam. Tom kuncogott, és gyorsan megsimogatta az államat, mielőtt elindult az ajtó felé. Néztem, ahogy Gustav és George besétált, majd belépett Lauren, Ria és Morgan. Boldogan felsóhajtottam egy ismerős arc láttán, és az az ismerős arc visszamosolygott.

Ria hozzám futott és megölelt "Annyira örülök, hogy eljöttél, Tom azt tervezte, hogy elrabol, ha nem jöttél volna önszántából"

Felsóhajtottam a hülyeségén, elég jól ismernie kellene ahhoz, hogy tudja, semmiképpen sem voltam itt önként "Igen, szerencsém volt" - mondtam hamisan kuncogva.

"A legrosszabb este, ha belekeveredsz" - mondta, mielőtt a kört alkotó négy férfira pillantott volna.

– Várja a Hiroshi srácot, a férfi nőit, akit Tom megölt? A nő bólintott, én pedig hirtelen dühbe gurultam.

Megtapostam a lábamat "Ma este idehozott! Az a Hiroshi ember a múltkor meg akart ölni, és most nincs ok arra, hogy habozzon lelőni!" - kiáltottam, mire Ria egy kicsit hátrahőkölt.

Hirtelen egy nagy kéz összekulcsolta a karomat, és kirángattak Riából, küzdöttem a karral, és hallottam, hogy Ria motyogja: "Nem szabad, hogy önként jöjjön"

Felnéztem, hogy Tom Kaulitz sötét szúrós szemébe bámuljak. "Hagyd már, hogy kiabálsz!" Rám köpött.

– Vagy mi – mertem. Tom elengedte a karomat és az arcomon ütött, én a homokos padlóra estem és összerándult "Vagy megverlek" Felnéztem magas alakjára.

My Living Nightmare-Tom KaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin