Két hónap telt el a baleset óta; Taylor 7 hétig kómában volt, és a múlt héten ébredt fel sápadtan és remegve. Épp tegnap este hoztam haza, hagytam, hogy az ágyamban feküdjön, és meglepődve, hogy nem vitatkozott velem, amikor bemásztam mellé, testét az enyémhez szorítva. Átpillantottam alvó testére, és eltereltem a figyelmemet gyönyörű arcáról a csuklóján lévő mély sebre. Ez a heg minden alkalommal fájdalmat okozott nekem, amikor észrevettem, mintha emlékeztető lenne, és hogy soha ne felejtsem el azt a fájdalmat, amit okoztam neki, és ne csak azt a fájdalmat, amelyet az a kés okozott. Odahajoltam, és megcsókoltam szabadon hagyott vállát, mielőtt átnyújtottam volna a karomat, és finoman végigsimítottam ujjaimat azon a félelmetes sebhelyen. Egy darabig ott feküdtem, csak bámultam őt, és simogattam azt a heget. Végül felkeltem, nem akartam felébreszteni. Kimentem a szobából, és megvakartam a meztelen mellkasomat, miközben elmentem a társalgó mellett, bámultam a 3 másik háziállatot, akik mind elhallgattak, amint látómezőbe kerültem; Abbahagytam "Miről beszélsz?" - mondtam, megfélemlítve a lányokat.
„Cipők” – fakadt ki Lauren, és kényelmetlenül kuncogott. „Igen, csak cipő” – mondta egy csettintéssel. Néztem hármat, a 3 piszkos állatot, akik otthon érezték magukat. Hozzászoktam, hogy a háziállatok ezt csinálják, kényelmesen elhelyezkednek, és soha nem szerettem.
"Tűnjetek innen" - mondtam nyújtózva.
„Igen” – mondták mindannyian, mielőtt elhaladtak mellettem. Ria a másik kettő mögött volt, éppen el akart menni mellettem, amikor kinyújtottam a karomat, amitől visszahúzódott.
- Nem te - mondtam komoly pillantással.
– Öhm, oké – mondta lehajtott fejjel.
- Most Ria - mondtam, és az álla alá tettem az ujjam, hogy a szemembe nézzen.
- Beszéltél Taylorral?"Um, nem Tom"
Leejtettem az ujjam az álláról "Nem hazudnék a helyedben, utálom a hazugokat" - mondtam gonosz vigyorral; Imádom azt a hatalmat, amivel rendelkezem ezeken az állatokon.
– Elnézést, hát, egyszer beszéltem vele, egy nappal azelőtt, hogy kiengedték a kórházból.
– Mmhm, és mit mondott neked?
"Öhm"
"És tudni akarok mindent, amit mondott, beszélni a pontos szavaival, és Ria." Lebámultam rá, a karom az ajtókeretnek támasztva blokkolta őt.
"Meg tudom mondani, ha nem az ő szavaival beszélsz."
Ria szégyenlősen bólintott, a lány piszkálta magát "Elmesélte, hogy haragudtál rá, amiért megint megpróbált elszökni, azt mondta, hogy csuklón szúrtad, majd kivitted a sivatagba, hogy megverd"
– Megverjem, mi?
Ria bólintott, haja az arca elé hullott.
– Csak ennyit mondott?
– Igen, esküszöm – válaszolta gyorsan.
– Menj ki – mondtam, és levettem a karomat, hogy átengedjem.
Nem szólt semmit, csak kirohant a szobából; örülök, hogy megszabadultam tőle.
"Tom" Bill hangja hallatszott az előszobából, és hátradőltem, hogy lássam, ahogy átmegy, és a seggére csapott Riának, ahogy elhaladt mellette.
"Mi az?"
"Ma este folyik a verseny; megjelenünk?" – mondta Bill a sarkán ringatva, miközben hozzám beszélt.
„Természetesen teljesen megfeledkeztem a versenyzésről” – mondtam a homlokom dörzsölésével.
– Bízz bennem, tudom, az emberek kérdezték, hol voltunk – mondta Bill vigyorogva.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Living Nightmare-Tom Kaulitz
FanficSziasztok!Elhoztam nektek a My Living Nightmare-nek a magyar fordítását,remélem fog tetszeni.❤