Beomgyu'nun yine evde tek başına oturduğu bir gün biraz alıştırma yapmak istemişti. Yürüme alıştırması.
Taehyun'un güvenini kazandığı zaman ona değneklerini alması için yalvarmıştı çünkü aylardır sadece oturuyordu ve bu durumdan çok sıkılmıştı. Şimdi ise koltuğun kenarında duran değneklerini koltuk altına koymuş ve artık iyileşmiş olan elleriyle tutunmuştu. Sağlam olan ayağıyla ayağa kalktığında yüzündeki tebessüm artmıştı. Sonunda birkaç adım bile atacak olması onu sevindirmişti.Taehyun yaklaşık 1 saat önce evden çıkmış ve hala gelmemişti. Bu Beomgyu için ne iyi ne de kötü birşeydi. Evde birinin olması Beomgyu'yu daha güvende hissettiriyordu. Bu kişi her ne kadar psikopat olsa bile..
İlk adımını yere attığında kapının açıldığını duymuştu Beomgyu. Birkaç adım attığında kapıdaki kişinin Taehyun olduğunu fark etmiş ve gülümsemişti. "Hoşgeldin"
Beomgyu'nun gözü Taehyun'un elindeki evcil hayvan taşıma kutusunu fark etmişti. Bu ne içindi?
"Hoşbulduk güzelim, bir misafirimiz var bundan sonra." dediğinde kapıyı kapatmış ve kutuyu yere koyduktan sonra kutunun kapağını açmıştı.
Beomgyu bir süre beklediğinde içinden çıkan yavru siyah-kahverengi tüylü bir köpek yavrusuyla Beomgyu'nun ağzı açık kalmıştı. Taehyun, Beomgyu'nun dün anlattıklarına göre cidden üzüldüğünü fark etmiş ve onun yerini doldurabilecek bir minnoş almıştı Beomgyu için."Taehyun sen şaka yapıyosun değil mi? B-bu çok tatlış birşey." dediğinde değneklerinin yardımıyla tekrar koltuğa oturmuş ve yavru köpeği çağırmak için ıslık çalmıştı.
Yavru köpek de ıslığa doğru gelirken Beomgyu'nun oturduğu koltuğun üzerine çıkmış ve daha sonra ise Beomgyu'nun kendisini kucağına almasına izin vermişti. Köpek Beomgyu'nun yüzünü yalarken Taehyun da iki bebeğin yanına oturmuş onların mutluluğunu izliyordu.
"Taehyun bu kız çoook tatlı."
"Kız olduğunu nereden biliyosun?"
dediğinde Beomgyu köpeği Taehyun'a çevirmişti."Bak pipisi yok." demiş ve bu aniden dediği şeyle beraber ikisi de gülmeye başlamıştı. Taehyun ise gülmesini kesmiş ve Beomgyu'yu izlemeye başlamıştı. Beomgyu ise o esnada köpek ile uğraşmakla meşguldü.
"Oyyy yeyim şeni ben tatlış şey. Madem sen kızsın, ismin Mia olsun. Max olsaydı seninle oynardı biliyor musun. O da senin gibi çok tatlıydı." dediğinde Beomgyu Mia'yı yere bırakmış ve Taehyun'a dönmüştü.
"Ne gerek vardı böyle minnoş bir şeye?" dediğinde Taehyun ensesini kaşımıştı. Sanırım iyi anlamda da olsa bir açıklama yapması gerekliydi.
"Sen dün o şekilde anlatınca ben de hatamı telafi etmek istedim." demişti.
Beomgyu ise Taehyun'un boynuna sarılarak ona bu şekilde teşekkür etmişti.
Taehyun da minik bebeğinin beline kollarını doladığında belini okşamıştı sadece."Teşekkür ederim Taehyun-ah. Çok teşekkür ederim." demişti Beomgyu.
"Teşekkür etmene gerek yok, mutluluğun için istediğin şeyleri yapmaya hazırım ben." Yanıt olarak Taehyun'un söylediği şey Beomgyu'yu güldürse de tabiki de Taehyun'dan maddi açıdan iyilik istemeyecekti. Sadece, dün kendisine yazılanlar Beomgyu'ya hala dert olmaya devam etmişti.
"Taehyun"
dediğinde Beomgyu sarılmayı bırakmış ve Taehyun'un yüzüne odaklamıştı kendini. Taehyun da Beomgyu'ya bakınca sormak istediği şeyi sormuştu."Ya Kai bana ya da sana zarar verirse?" demiş ve Taehyun'un vereceği cevabı beklemişti. Taehyun ise Beomgyu'nun ellerini kendi elleri arasına aldığında güven verircesine konuşmuştu.
"Kai bana zarar veremez, hele ki sana 2 metre dahi yaklaşamaz. Evin etrafı 6 tane adam tarafından korunuyor. Eve gelse bile ilk baş onların denetiminden geçmesi gerekir. O yüzden o güzel canını sıkma. Eğer ki bu içine dert olursa söyle şimdi bitireyim işini." dediğinde Beomgyu kafasını sallamıştı.
"Hayır hayır, öldürmek yok daha fazla. En sonki ölümden sonra ben insanların yaşamasını istiyorum." dediğinde ikisi beraber kıkırdamıştı.
"Ama ben insan kesmeyi seviyorum.." demiş ve surasını asmıştı."Taehyun bu nasıl hobi böyle? Adamın suyunu çıkarttın gözümün önünde." dediğinde Taehyun kahkaha atmıştı. "Bu benim en sevdiklerim arasından. Deri yüzme, vücudunda asit ve bazı tepkimeye sokarak organlarının patlaması gibi daha çok yöntemim var benim." demiş ve Beomgyu'nun korku dolu gözlerine bakmıştı.
"Bunların hepsini sana zarar verenlere karşı kullanmak o kadar çok hoşuma gidiyor ki, bundan daha iyi bir aktivite düşünemiyorum Beomgyu. İnsanlar ne ekerse onu biçer ve ben bu ekinlerin kötü niyetiyle büyüdüm. O yüzden korumacı davranmayı severim." demiş ve Beomgyu'nun elini okşamıştı.
Beomgyu ise kendisini koruyan biri olmasını seviyordu, ancak bu korumacılık artık maximum düzeye gelmişti. Taehyun için, insanların Beomgyu'ya göz ucuyle bile bakmaları ölümle bitebilirdi.
Ama Taehyun'u değiştiremezdi, o nasıl kendini Beomgyu olarak kabul ettiyse, Beomgyu da onu Taehyun olarak kabul etmeliydi. Hepsi bu..........
Kitap çok sıkıcı, çünkü ben de sıkılıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Unknown But Taegyu°
Random"Beni özledin mi Choi?" Unknown(Yeonbin)'e benzer bir kitaptır. Beomgyu, onu sürekli rahatsız eden stalker'ına karşılık başka bir şehre taşınır. Ancak Taehyun durmaz ve Beomgyu'yu kendisine ait olduğunu anlaması için sevdiği kişileri ve duygularını...