31

205 15 19
                                    

31. Bölüm oldu hala bitmedi adam kestikten sonra bitircem böyle giderse.

Soobin ve Beomgyu odadan çıktıklarında aşağıya inmek için yeltenmiş ancak Soobin'in aklına gelen soru ile durmak zorunda kalmışlardı.

"Beomgyu"

"Efendim Hyung"

"Aşağıda sadece, Taehyun yok değil mi?"

Beomgyu, Soobin'in tam olarak ne demek istediğini anladığında, vücudunu çevirmiş ve gözünün önüne gelen tutamlarını çekmişti.

"Evet, Yeonjun Hyung da var"

Soobin, duyduğu isimle beraber yüzünü buruşturmuştu. Evet, onu her ne yaparsa yapsın ufak da olsa (!) özlemişti. Daha doğrusu, eskisi gibi olmayı özlemişti. Ama hem kendisi hem de Yeonjun sayesinde bu pek mümkünmüş gibi durmuyordu.

"Beomgyu, ben aşağı inmek istemiyorum. Tamam Hessung'a yapılacakları deli gibi izlemek, acı çekişini kulaklarımla duymak isterdim ama orada Yeonjun varken gitmem söz konusu değil."

"İyi de neden?"

"Beomgyu bilmiyorsun. Geçtiğimiz zamanlarda yaşadıklarımız, Yeonjun'un insan keserken ki fantezileri falan hiç uğrasamam. Sen git izle."

"Hyung-"

"Beomgyu"

Beomgyu sustuğu esnada aşağıdan metal sesleri gelmeye başlamıştı.

"Sen git, beni götürmek için boşuna uğraşma"

"O halde son kez birşey sormak istiyorum"

Soobin başıyla Beomgyu'yu onayladığında Beomgyu hiç beklemeden sormuştu.

"Ondan hoşlanıyordun değil mi?"

"Ne?"

"Duydun, ondan hoşlandığını gördüm. Evden gitmeden birkaç saat önceydi, onu nasıl koruduğunu anlatırken fark ettim. Hadi ama Hyung, herkesi kandırabilirsin bu konuda ama beni asla."

Soobin gözlerini Beomgyu'dan kaçırmaya çalıştığında omzunda hissettiği elle beraber irkilmiş ve yine Beomgyu'ya odaklanmak zorunda kalmıştı.

Hoşlanmış mıydı?
Evet

Hala hoşlanıyor muydu?
Kesin değil

Hoşlandığı için pişman mıydı?
Hayır

Ama bunu kabul edemezdi. 10 yıllık arkadaşına, dostuna ihanet edemezdi.

"Beomgyu böyle bir şey olmadı, olmayacak da. Lütfen kapatalım mı konuyu?"

Beomgyu gözlerini biraz kısmış ve Soobin'e keskin bir bakış atmıştı. Yalan söylemekte cidden berbattı.

"Göz bebeklerinin büyümesi, göz kaçırman ve konuyu değiştirmeye çalışman, yalan söylediğini kanıtlıyor. Ama merak etme Hyung, benden sır çıkmaz. Ayrıca sen hoşlanmamışsın, aşık olmuşsun. Hoşlanmak kısa süreli bir histir, gerçek değildir. Ama aşk, herkesin kolayca hak etmediği, ömür boyu sürecek olan bir duygudur. Bunun farkına varman lazım."

Soobin'in kendisinden bir adım geriye gittiğini fark eden Beomgyu, elini Hyungun'un omzundan çektiğinde yüz ifadesindeki gülümsemeyi asla silmemişti.

"Beomgyu, bu sadece ikimiz arasında kalsın. Ben...henüz hiçbirşeye hazır değilim ve dinlenmek istiyorum"

"Merak etme Hyung, aramızda kalıcak, seni de zorlamak istemiyorum. O halde hadi git biraz daha dinlen"

Soobin Beomgyu'ya gülümsediğinde ikisi de farklı yönlere yürümüştü. Beomgyu yanındaki boşlukla beraber bodruma indiğinde ikisinin gözleri de kapının dibinde duran Beomgyu'ya kaymıştı. Tabiki de daha sonrasında beklediği soruyu da almıştı.

"Soobin nerde?"

"Buraya gelip, iğrenç ötesi fantezilerinizi izlemek yerine dinlenmeyi seçti, ayrıca hala sana fazlasıyla kırgın ve kızgınmış."

Yeonjun duyduklarından sonra oflayarak elindeki eldivenleri çıkarttığında yukarıya Soobin'in yanına çıkmıştı. Tabi bu esnada da Taehyun ve Beomgyu baş başa kalmıştı...

....

Geçiş bölümü olarak düşünün, okuldan gelince bu kadar oluyo..



°Unknown But Taegyu°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin