8

429 37 27
                                    

Saat sabahın 6'sına yaklaşırken Beomgyu gözlerini yavaşça kendini belli eden güneşle birlikte açmıştı. Taehyun'un ağır olan uykusuyla birlikte yataktan kalkmış ve bir süre yüzünü ovmuştu. Ellerine baktığında çivi batan elin gittikçe iyileşmekte olduğunu fark etmiş ve gülümsemişti. Madem eli iyileşiyordu, buradaki eşyalarını toplayıp annesinin onu affetmesi için aldığı eve gidebilirdi. Kaliforniya'ya. Böylece Taehyun'dan da kurtulmuş olurdu. Beomgyu dikkatlice yataktan kalkıp esnediğinde kendi odasına gitmiş ve dolabını açıp içinden orta büyüklükte bir bavul çıkarmıştı. Alması gereken sadece kıyafetleri, parfümleri ve de köpeğine ait olan bazı eşyalardı.

İlk baş yüzünü yıkamış ve dişlerini fırçaladıktan sonra odasındaki dolabın kapağını açmıştı. Seçtiği
kıyafetleri katladıktan sonra valize yerleştirmiş ve en sevdiği parfümlerden bazılarını alıp büyük bölümü kapatmıştı. Küçük bölümü açtığında köpeği ile olan fotoğrafları vs. koyduktan sonra valizini kapatmış ve almadığı birkaç kıyafetten giymek istediklerini seçmiş ve üzerine giydikten sonra bavulu yavaşça ve olabildiğince sessiz bir şekilde aşağı indirmişti. Yukarıya son kez çıktığında Taehyun'un baş ucuna bir not bırakmış ve tekrardan aşağı inip bavuluyla birlikte evden çıkmıştı.

Yüzünde oluşan tebessümü gizleyemeyen Beomgyu havaalanına gitmek için bir taksi beklediğinde. Taksi gelmiş ve havaalanına doğru yola çıkmıştı. Yaklaşık yarım saatlik bir yolu vardı ve bu esnada da saate bakıp en yakın saatte uçan uçak bileti arıyordu kendine. Saat 7'ye geliyordu ve en yakın saatteki uçuş 8:20'yi gösteriyordu. Biletini aldığında arkasına yaslanmış ve sonunda kurtulmanın verdiği hisle birlikte rahatlamıştı. Oraya gittiğinde ilk baş sağ eli için daha iyi bir pansuman yaptırıp bu ağrıya son verecekti. İlk işi bu olacaktı.

"Yaklaşık 25 dakika sonra.."

Beomgyu taksiciye ücretini ödedikten sonra havaalanından içeriye girmiş ve güvenlikten geçtikten sonra oturmak için kendine bir yer bulmuş ve kulaklığından müzik dinlemeye karar vermişti. O kadar heyecanlıydı ki...

......

Taehyun sabah saat 9'da yeni bir güne gözlerini açarken yanındaki boşluk hissiyle direkt olarak arkasını dönmüş ve yanında Beomgyu'nun olmadığını fark etmişti.

"Beomgyu!"

Bağırdığında bir cevap alamayınca yatağından kalkmış ve telefonunu eline almak için komidine dönmüştü ki üzerinde 'Taehyun'a' yazan yazıyı görmüştü. Yatağa tekrardan oturup kağıdı açtığında okumaya başlamıştı.

"Günaymaz inşallah da her neyse. Sen bunu okurken ben çoktan uçağıma binmiş yepyeni bir ÜLKEYE gitmiş olacağım. Evet şehir değil, ÜLKE. Umarım bir daha hiç karşılaşmayız. Burada sensiz bir hayat kurmayı çok istiyorum çünkü.

~Artık göremeyecek olduğun Beom~

"CHOİ BEOMGYU!" Taehyun yataktan kalkıp komidine tekme attığında üzerinde ne varsa yere düşmüş ve sinirlerine hakim olamadığından birazcık(!) her yeri dağıtmıştı. Telefonunu eline aldığında Beomgyu'nun onun sözünden çıkması Taehyun'un aklına bir plan getirirken bir uçağa nasıl kesici aletler sokacağını düşünüyordu. Gerçi gerek yoktu ki, oradan yenilerini alabilirdi. Tabi..ilk baş Beomgyu'nun nereye gittiğini öğrenmesi lazımdı.

"Seni bulduğum yerde bayıltana kadar sikeceğim Choi Beomgyu. Sana bunca zamandır iyi davranmaya çalışıyorum ama sen bunu kendin istedin." dediğinde Beomgyu ile ilgili notların kayıtlı olduğu bir kağıt parçasını okumaya başlamıştı telefonundan.

"Yaşı değil, ailesi değil, küçüklüğü değil, bir dakika. Beomgyu oradan nasıl ev alacak? Düşün Taehyun düşün nereye gitmiş olabilir.
Beomgyu'nun bildiği 2 dil var. Kore ve İngilizce. Benim yakınımda yaşayacağını sanmam. Uzun mesafe yolculuğu yapacak. Geçmişine bakılırsa ailesi 4 yıl Kaliforniya'da yaşamış- Buldum! Kaliforniya'da ailesinin ona aldığı evde kalacak.
Ancak şimdi aniden gitmem pek mantıklı değil. Onun beni unutması lazım. Sonrasında ona güzel bir sürpriz yapabilirim." dediğinde sırıtmıştı Taehyun.

Elindeki telefondan mesajlar kısmına girdiğinde, korkmasını gerektiren birkaç cümle yazıp tekrardan yatağına uzanmıştı.

Stalker :

Benden kaçamayacağını anlaman lazım

Her zaman birkaç adım gerinde olacağım.

Daha sonra görüşmek üzere

Görüştüğümüz zaman ellerini kullanılmaz hale getireceğim Choi Beomgyu.

Beni buna sen zorladın.

Sana daha önce hiç yapmamış olduğum küçük sürprizler yapacağım.

Çok eğlenceli olacak!

Sadece bekle..
(Görüldü..)

......

Kb Beom oğluşum. Taehyun'u tutamam.

°Unknown But Taegyu°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin