La benim Unknown diye bi ficim varmış. Vay anasını sayın seyirciler.
Bence bu bölüm 💩 gibi olucak 💪"Hyung sence bu plan işe yarayacak mı?"
Yeonjun elindeki kumandaya bakarak konuştuğunda dişlerini sıkmadan duramamıştı. Uzun zamandır görmediği, biricik dostunun şimdi nasıl olduğunu bilememek Yeonjun'u delirtmeye yetmişti.
"Yaramak zorunda Beomgyu. Yaramak zorunda."
dediğinde arkasına yaslanmıştı Yeonjun. Çok naçizane bir fikirleri yoktu elbet ancak Heesung gibi salak insanları kandırmak için gayet başarılı bir plan olabileceğini düşünmüştü Yeonjun. Soobin'in yokluğu üzerine Beomgyu gayet iyileşmişti. Artık eskisi gibi yürüyebiliyordu. Bu da Yeonjun'un işine gelmişti."Beomgyu"
"Efendim?"
"Hayatında hiç birisini öldürmeyi denedin mi?"
diye sorduğunda Taehyun ve ikisi gülümsemeye başlamıştı.
Beomgyu hala gülmeye devam ederken Yeonjun'un sorusunu Taehyun cevaplamıştı."Beni öldürmeye çalıştı, sadece kolumu deşerek." dediğinde Beomgyu başını eğmişti.
"Ama hakkını yiyemem güzel saplamıştın." diyip Beomgyu'nun burnunu sıktığında Beomgyu mahçup olduğunu hissetmişti. Üzerine fazla bol gelen kıyafetinin omuz kısmını düzeltirken burnunu çekmişti.
"Sen de benim elimi deştin, ödeştik işte" demiş ve Yeonjun'un içtiği suyun Taehyun'un üzerine gelmesine neden olmuştu. Evet, Yeonjun resmen bir fıskiye gibi Taehyun'un üzerine su püskürtmüştü.
"Ne yaptın ne yaptın? Bir dakika kanıt istiyorum" Yeonjun'un dediğinde Beomgyu sırıtıp kıyafetinin kollarını sıvadıktan sonra elindeki dikiş izlerini göstermişti Yeonjun'a.
Yeonjun gördüğü izle beraber Taehyun'un ensesine geçirmişti bir tane."Lan it herif, acımasız köpek naptın lan çocuğa?" Taehyun ensesindeki sesle beraber canının acıdığına dair bir ses çıkartmıştı.
"Ya hyung hayvan mısın sen? Nasıl bir elin var öyle."Hepsi beraber gülmeye başlamıştı. Beomgyu ise elinin bakımını yapmak için ayaklanmıştı.
"Elimi hatırlattığınız iyi oldu, kremlerimi sürmem lazım. Doktor vermişti." dediğinde ikisi de kafasını sallamıştı. Beomgyu gülümseyerek yukarıya çıktığında Yeonjun hala Taehyun'a aynı şekilde bakmaya devam ediyordu. Taehyun da, yukarıya çıkan Beomgyu'ya bakıp sırıttığında önüne dönmüştü.
"Olum öyle dikizlemeyle olmaz, atıcaksın yatağa boyiyacaksın her yerini mora"
Yeonjun'un lafıyla Taehyun dirseğini Yeonjun'un karnına geçirmiş ve sessiz olmasını sağlamıştı. Bu esnada da Yeonjun karnını ovmakla meşguldü.
"Onu ben de biliyorum herhalde, rızası olmadan böyle birşeyi yapmam ben Yeonjun hyung. Eskisi gibi değilim artık." dediğinde Yeonjun kafasını aşağı yukarı sallamıştı. Taehyun'un değiştiğini çok net bir şekilde anlamıştı zaten. Sadece bunu kendisinin ağzından duymak istemişti. Yeonjun cebindeki telefonu çıkardığında saate bakmış ve geç olduğunu fark etmişti.
"Ben artık kalkayım, yarın erken çıkmalıyız biliyorsun." demişti. Taehyun da onunla beraber ayağa kalktığında ikisi beraber kapının önüne kadar yürümüştü.
"Fazla geç kalmadan uyuyun siz de, planda çok büyük bir rolünüz var. Biliyorsun." dediğinde Taehyun oflamıştı.
"O herifle sevgilimin flört etmesini izlemek ne kadar da önemliymiş bak sen."
"Deme öyle, onu yakaladığımız anda ona dokunduğu her yerini kesersin böylece sorun çözülmüş olur."
Taehyun'un omzunu patpatladığında Taehyun kafasını sallamıştı. Yeonjun'u kapıdan geçirdiğinde gürültülü bir sesle kapıyı tekrardan kapatmıştı. Bu esnada da yukarıdan Beomgyu'nun sesini duymuştu Taehyun.
"Taehyun kim geldi?"
"Birisi gelmedi güzelim, Yeonjun hyung gitti."
"Söyleseydin kalsaydı keşke"
"Biliyorsun onu bizi dinlemez" diyip Taehyun da Beomgyu'nun yanına çıkmaya yeltenmişti. Ancak birden kesilen elektriklerle beraber Taehyun duraksamıştı. Sadece bazı yanan mumların ışığı vardı etrafta.
"Beomgyu?"
Ses gelmediğinde Taehyun gerilmişti. Durduk yere bir anda ışıkların gitmesi şüphelenmesine neden olmuştu."Beomgyu ses ver iyi misin?"
Taehyun yine cevap alamadığında merdivenleri yavaşça çıkıp Beomgyu'nun olduğu kata gelmişti. Eve ölüm sessizliği hakimdi."Beomgyu?"
Etrafa baktığında arkasını dönmüş ve koridorun başındaki kişiye çevirmişti bedenini. Ancak onun Beomgyu'nun ta kendisi olduğunu anlaması uzun sürmemişti.
"Bebeğim ne yapıyorsun orada?"
Taehyun'un sorduğu soru üzerine, Beomgyu bir melodi fısıldıyarak geri adım atmış ve odanın içerisine girmişti. Gözden kaybolduğunda Taehyun ellerini birbirine dolayarak odaya doğru ilerlemişti."Benim minik bebeğim yine ne işler karıştırıyor acaba hm?" diyip kapının önüne kadar geldiğinde ellerini çözmüş ve kapıyı hafifçe ittirmişti.
Gördüğü tek şey karanlıktı. Herşey çok az gözüküyordu."Oyun oynamanın sırası değil güzelim, uyumamız lazım." dediğinde gelen sesle beraber Taehyun arkasını dönmüştü. İki oda birleşikti, bu yüzden de Beomgyu diğer odaya geçip Taehyun'un arkasına geçebilmişti.
"Saat çok erken ama"
demiş ve Taehyun'a doğru birkaç adım atmıştı.Yere değen çıplak ten sesiyle beraber Taehyun yutkunmuştu. Biraz daha dikkatli baktığında hemen karşısında olduğunu fark etmişti Taehyun. Etkilendiği kesindi.
"Nasıl bir hismiş merak ettim, karşındaki kişinin korkusunu izlemek."
"Hayır güzelim, korkmadım-"
Taehyun'un sözünün kesilmesine sebep olan şey Beomgyu'nun eliydi. Taehyun'un ağzını kapatmış ve susmasını sağlamıştı.
"Işıkları nasıl kapattığımı sormayacak mısın?"
Beomgyu'nun sorusuyla beraber Taehyun kıkırdamıştı. Beomgyu'nun nedenini şimdi öğrenmişti. O günkü olayları Taehyun'a tekrardan yaşatmak istiyordu Beomgyu."Güzelim ikimizin telefonunda da aynı uygulamadan var, ışığı nasıl kapattığını biliyorum o yüzden.
Ayrıca.." Taehyun, Beomgyu'nun elini çektikten sonra hızlıca dudaklarına bir öpücük kondurmuş ve geri çekilmişti."Eğer ki bir daha yanımda altında birşey olmadan durmaya cesaret edersen, kendimi durduramayabilirim." demiş ve bir elini Beomgyu'nun ince beline dolamıştı. Beomgyu, Taehyun'u delirtmeyi başarmıştı, ancak Taehyun ona tam olarak istediği şeyi şuan vermeyecekti.
"Durdurmanı söyleyen kişi kimdi ki? Hem, madem durduruyorsun kendini, o zaman yarın planda da tutabilirsin kendini öyle değil mi Kang Taehyun?"
.....
Bölüm bok gibi
Ben bok gibi
Dersler bok gibi
Hayat bok gibi
Herşey bok gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Unknown But Taegyu°
Aléatoire"Beni özledin mi Choi?" Unknown(Yeonbin)'e benzer bir kitaptır. Beomgyu, onu sürekli rahatsız eden stalker'ına karşılık başka bir şehre taşınır. Ancak Taehyun durmaz ve Beomgyu'yu kendisine ait olduğunu anlaması için sevdiği kişileri ve duygularını...