KİMLİK KARTI-Ahenk

33 2 3
                                    

Herkese iyi geceler...
Nasılsınız çiçeklerim?
Okulları açılacak olanlar heyecanlıdır umarım, gerçi çok da heves bırakmadılar ya neyse. Beni sormayın, belki de açıkça söyleyebildiğim tek yer olarak hiç iyi değilim. Ruhen kendimi boşalmış, yorgun en çok da hayatımın en yalnız hissettiğim dönemindeyim galiba. Fakat yalnızlık kısmı benim tercihimdi çünkü etrafıma, yakınıma ne kadar insanı sokup şans verdiysem hepsi o şansı kıçlarına sokup kullanmamak üzere harcadılar kendileri bilir.
Hiçbir şey için, hele de insanlar için üzülecek durumda değilim yaş geçtikçe "amaaaaan bana ne ya nereye gitmek istiyorsan git hadi canım kapı orada" demeye başlıyorsunuz. Sadece artık bıkmış olmak biraz sinir bozuyor hepsi bu. Güvendiğiniz dağlara karlar yağıyor haliyle ama üşütmüyor, kardan melek yapıp durabiliyorsunuz.
(Y.N: Hayatımda hiç kardan melek yapmadım, kardan da hiç hoşlanmam soğuk sevmiyorum direkt klasik bir İzmirli olarak)

UZUN süredir hiçbir şey yapmadığımı fark edince hazır ruh halime de uygun, Ahenk'in kimlik kartını eklemek istedim.
Bu arada senaryo kısmında kitapta okuduğunuzdan farklı olarak olaylar biraz daha geniş pencereden ve bildiğinizden değişik şekilde gelişiyor. Bitirmeye uğraşıyorum ama çok zormuş ya, dizi senaryosu için kendime daha çok sabır ve dinç bir zihin diliyorum. Zira çalışıp bitap halde gecenin, akşamın bir köründe eve gelmek hem manen hem madden çok yordu beni.

Ohoo lafı amma da uzatmışım ya! Ne sıkıcıyım la havle (kendime sinir olmadım ne münasebet kvjckbjckh)

Karşınızda...

Ahenk Özpınar

En sevdiği dövüş stili: Boks
En başarılı olduğu: Kickboks-full contact ve müzikli form
Hobileri: Gitar çalmak, uzun yürüyüşler, yoga, hayvanlar (özellikle de kediler), şiir-şarkı sözü yazmak
Burcu: Yengeç
İdolü: Kurt Cobain
En sevdiği renk: Leylak rengi ve taş grisi
En sevdiği dizi: Yok
En sevdiği film: Piyanist
En sevdiği kitap: Eroinle Dans
En sevdiği yazar: Canan Tan
En sevdiği yemek(?): Patlıcan musakka
En sevdiği müzik türü: Grunge rock, soft metal
Tarzı: Rock chic
En sevdiği takı/aksesuar: Deri bileklik ve zincirleri
En sevdiği yeri (vücudunda): Gözleri
En sevdiği makyaj malzemesi: Ruju (mor, bordo, vişne çürüğü favori renkleri)
Saç rengi: Koyu kahverengi
Göz rengi: Koyu mavi-yeşil
Ten rengi: Beyaz
Boyu: 1.67
Kilosu: 51

Senaryoda Ahenk'i ve tabii ki Arya'yı daha olgun, daha gerçek bir silüetin içinde göreceksiniz.
Ayperi'nin peskateryen olduğunu söylemiştim öyleyse Ahenk için de minik bir kısım veriyorum, sesi yumuşak ve güzel. Müzikal anlamda epey yetenekli bir kız.

Karakterlerimizin pencereleri, hayat mücadeleleri, birer Türk kadını olarak duruşları, giyim kodları, konuşma şekline kadar daha incelikli bir tablo çizmeye çalışıyorum. Sahi, sizce hangi karakterimiz nasıl giyiniyordur?

Yorumlarda buluşalım...
Sizleri seviyorum. Lütfen buradaydım deyin, okuduğunuzu biliyorum ama buradan konuşalım. Çok ihtiyacım var.

Kitap kokusuyla 📚

CEHENNEM ÇİÇEĞİ |Tamamlandı| #Wattys2023Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin