Cehennem Çiçeklerime Özel...

48 0 0
                                    

Merhaba sevgili çiçeklerim, nasılsınız? 

Öncelikle hepinizin yeni yılını kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun canım çiçeklerim... Sağlığınızın çok iyi olduğunu umuyorum. Merak etmeyin çok tutmayacağım sizi, önemli birkaç adımdan bahsedeceğim. 

Cehennem Çiçeği'ni bastırmayı hala düşünmüyorum ama aklımda bir ufak acaba var. Elinizde olsun ister miydiniz Cehennem Çiçeği'nin? 

İkincisi ben Cehennem Çiçeği'ni sinema filmi olarak düşünmüştüm. Bu yolda da çok çaba sarf ettim ama evdeki hesap çarşıya uymaz hesabı planlar pek de umduğum gibi gitmedi. Hala bunun tartışmasını hocalarımla yapıyorum ancak televizyondan çekilmek niyetinde değilim. Hal böyleyken kararı orta bir yere çekmek en doğrusuydu. Yine ekrana gelecek ancak bunun nerede olacağı şimdilik sürpriz olsun. Yine de senaryo için çalışmalara başladığımı söyleyebilirim güzel bir senaryo çıkacak. Bu noktada istediğiniz, görmeyi umduğunuz ya da eleştirilerinizi -iyi veya kötü tabii- lütfen belirtin. İnteraktif gitmemiz şu noktada her şeyden daha önemli. 

Bana bu zamana kadar yardımcı olduğunuz, bu yolda hiç bırakmadığınız için çok çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız çiçeklerim! 

Sizleri çok seviyorum (burada gözlerim yaşlı bir şekilde ekrana baktığımı tabii ki söylemeyeceğim sizin yazarınız asla duygusal bir insan değil :p) 

İyi ki varsınız...

Sağlıcakla kalın... 

Kitap kokusuyla ve daim...

CEHENNEM ÇİÇEĞİ |Tamamlandı| #Wattys2023Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin