Үён ордоноо орж ирэхэд Аён их ууртайгаар
-Чи тэр галзуу хүүхэнтэй өдрийн цагаар гарч шатаж үхэх чинь дутаа юу?
Үён:Тайвшир Аёнаа. Чи миний юу хийж явахыг заахгүй шүү гэж хэлээд хөлдсөн Саныг гэсгээлээ.
Аёны уур хүрч ёжтой инээж Сан руу харлаа.
Хонгор минь би чамайг надад дургүй гэдгийг чинь мэднээ. Гэхдээ чи яагаад тэр эмэгтэйг хамгаалаад байдгийг чинь би гайхаж байна шүү гэж хэллээ.
Сан: Чамайг дургүй болохоор уур минь хүрээд байна. Чамайг дургүй болохоор чиний уур хүрэхийг хармаар санагддаг юм. Надад цаашдаа чиний авирыг тэвчих арга алга. Юм л бол уурлаж дайн тулаан ямар нэгэн зүйл эхлүүлэх гэж хичээдэг чи. Юу ч хийж чадахгүй. Тийм дургүй юм бол одоо болтол намайг ч бас тэр эмэгтэйг чи алаагүй байгаа биз дээ. Хулчгар юмаа Жон Аён.
Би чамаас саллаа. Дахиж нүдэнд минь өртөх хэрэггүй гэж Сан хашхирч хэлээд нисэж одлоо.
Аён:Чи намайг хаясан гэсэн үү? Яахлаараа чи хаядаг юм? Тэгвэл одоо тэр эмэгтэйг алчхад л болно шүү дээ гэж хэлж зогслоо.
Тэр хүний ертөнцөд ирээд ажилдаа гарч буй Вонёны багийнхныг олж харлаа.
Өө хонгор бүсгүй минь. Чи зүгээр байна шүү. Би чамайг Аёноос хамгаалж чадаагүйдээ уучлал гуйх гэж ирсэн юм гэж Сан хэллээ.
Вонён гайхаж "Юу? Аан чи өнөөх цус сорогч байх шив дээ. Надтай таараад үхэхээ шахсан юм байж. Өөртөө санаа зовохгүй надад санаа зовж ирж байдаг хулчгар амьтан бол доо. Явцгаая гэж хэлээд тэд явцгаалаа.
Тэднийг замд явж байх үед Сонхва энэ бүгдийг хараад үнэхээр их гайхна.
Вонёнаа чиний араас цус сорогчид их гүйх юмаа. Болгоомжтой байхгүй бол болохгүй шүү. Ядаргаатай санагдаж эхлэж байна шүү гэж Сонхва хэлэв.
Сонү:Тийм ээ Вонёнаа. Үёныг бол ойлгож болох ч энэ цус сорогч чинь лав сайн биш бололтой. Яах гээд байгаа нь мэдэгдэхгүй. Тэр Үёны эгчийн сүйт залуу гэж сонссон юм байна. Үнэхээр галзуу хүүхэн байна лээ. Дургүй хүрчихлээ.
Дараа нь дахиж тэр тааралдвал шууд л дуусгана шүү.
Сонхва: Өнөөдөр бидний анхны хамтран ажиллах өдөр байхаа. Вонён араас тэгээд бүр хоёр эрэгтэй цус сорогч гүйгээд байдаг юм уу? Саяны залуу бас тэр Аён гэж хэн юм?
Сонү:Аан тэр үү? Аён бол Үёны эгч гэсэн. Саяны залуу бол түүний сүйт залуу байх. Нэрийг нь мэдэхгүй юм.
YOU ARE READING
Хориотой хайр
VampireЯагаад цус сорогч хүнд дурлаж болохгүй гэж? Гол дүрд : ATEEZ WOOYOUNG IVE WONYOUNG ZB1 RICKY TBZ SUNWOO