Анхааруулга: Энэ хэсэгт хүчирхийлэл болон аймар дүрслэл гарах учир +18 аас дээш хүмүүс уншаарай гэж хүсье.
Үёнд амьдрах утга учир үгүй болжээ. Тэр аймшигтай шөнөөс хойш 7 хоног өнгөрлөө. Үёны халуун дулаан уур амьсгалтай цайз ул мөргүй зэвэрч гандав. Тэр долоо хоногийн турш гуниглан суусан нь энэ. Ердөө ганцхан шөнийн дотор бүхнээ алдчихсан юм.
Түүний нүдэнд Вонён харагдана. Үён галзуурах нь холгүй болж, хий юм хардаг болсон нь энэ.
Вонёнаа чиний хэлсэн үгс чинь худлаа байжээ. Тэр үед ухаан минь балартсан байхад хэн нэгэн хашхирах чимээг би олж сонссон.
400 насны төрсөн өдрөөр чинь хамт байнаа гэж амлачхаад намайг орхиод явчихсан. Хүмүүс үнэхээр худалч юмаа. Шударга бус юм.
Дахиад жаахан ч болтугай хамт байх юмсан даа. Рики тэр бүхнийг минь авч одлоо. Надад одоо амьд явах шалтгаан ч алга.
Үён цайзаа доргитол чанга хашхирч уйллаа. Дараа нь тэр шийдсэн юм. Хайртай бүхнээ ганцхан шөнийн дотор алдсан түүнд ХҮН ТӨРӨЛХТНИЙГ устгахаар шийдсэн юм.
Үён цаг агаарыг удирдаж хэдэн өдрийн турш нарыг халхална. Тэр бүх зүйлээ алдаагүй байсан бол хүн төрөлхтнийг хөнөөх тухай хэзээ ч бодохгүй байх байсан. Түүний төсөөлсөн сайхан ирээдүй устаж үгүй болсон.
Хүн төрөлхтний ертөнцөд сүүлийн 7 хоногийн турш нар халхалсан өтгөн үүлтэй байв. Хүмүүс үүнийг тэнгэрийн гэсгээл ниргэх гэж байна гэж бодно. Харин зарим нэг нь үл тоож байлаа.
Сонхва тэр өдөр юу болсныг сонсоод одоо болтол Сонү Вонён хоёр үхсэн гэдэгт итгэхэд бэрх байлаа. Тэр Үёны цайз руу явахаар шийдэх нь тэр.
Үён хүн ирж байгааг мэдсэн даруйдаа хөдөлж хэн гэдгийг нь гайхаж зогсоно. Сонхва цайз руу орж ирээд
-Үёнаа чи энд байна уу? Би сонссон. Би чамд туслана. Би тэднийг хэзээ ч өршөөж чадахгүй. Тэд хамгийн хайртай хамтрагч нарыг минь алчихсан. Хамгаалж чадаагүйд минь уучлаарай гэж нулимстай нүдээрээ ширтсээр Үёныг шууд тэвэрч авлаа.
Үён Вонёнд тэврүүлдэг дулаан мэдрэмжийг дахин авч эхлэх нь тэр.
Сонхва:Хэцүү байвал уйл. Битгий дотроо хадгал гэж тэр үргэлжүүлэн хэлэхэд Үён уйлж гарлаа.
Үён уйлж сэтгэлээ онгойлгоод
"Чи үнэхээр хүн төрөлхтний эсрэг надтай хамт тэмцэх үү? Яагаад ингэхээр шийдсэн юм?
YOU ARE READING
Хориотой хайр
VampireЯагаад цус сорогч хүнд дурлаж болохгүй гэж? Гол дүрд : ATEEZ WOOYOUNG IVE WONYOUNG ZB1 RICKY TBZ SUNWOO