אשמח לשמוע מה אתם חושבים שיקרה בהמשך, ובכללי מה דעתכם על הסיפור עד עכשיו :)
תודה על התגובות והדירוגים, מקווה שתמשיכו לעשות את זה ולעקוב אחריי :)
שבת שלום וסופ"ש נפלא!
אוהבת !
אחרי שש וחצי שעות, באותו יום, מצאתי את עצמי ביחד עם אדין יושב בדיינר פשוט וזנוח למראה בקרבת האצטדיון.
הייתי מורעב ועייף. כול כך עייף. אפילו לא היה לי אכפת שאני יושב במקום כזה, שפעם רגלי לא הייתה דורכת פה לעולם.
רגלי כאילו היו עשויות מצמר גפן ובקושי גררתי את עצמי לדינר.
אני ואדין היינו בהמבורגר השני שלנו כשהרגשתי את השרירים שלי מתרפים סוף סוף.
"זאת התעללות", מלמלתי תוך כדי שאני נוגס בהמבורגר שלי.
אדין הנהן עם פה מלא ולאחר שבלע אמר: " אני לא מרגיש גוף."
בחיי שלא הבנתי מה יאן וכול המאמנים של האקדמיה הדפוקה הזאת מנסים לעשות, לגרום לגוף שלנו לקרוס לא היה חכם במיוחד!
בשעה וחצי האחרונה של האימון בקושי סחבתי את עצמי, השתרכתי אחריי כולם על הדשא, ריאותיי שרפו ורגליי פשוט סירבו לציית ולהמשיך לרוץ.
יאן לא הפסיק לזרוק הערות על הכושר ה'גרוע מאוד' שלנו ואני רק התנחמתי בעובדה שלא הייתי היחיד שנראה כמו סמרטוט רצפה אחרי אימון.
הפלאפון שלי צפצף בלי סוף באותו אחר הצהריים. סוזן לא הפסיקה לסמס ולהתקשר ולשאול למה אני צוחק עליה ככה. הבחורה לא יודעת לקרוא או מה?!
בדיוק כשסיימתי לבלוע את הביס האחרון הפלאפון צפצף שוב, כעס התחיל לבעבע בי והעפתי מבט לעבר המכשיר.
כמעט נחנקתי, ההודעה שהופיעה על הצג הייתה ממל. חטפתי את המכשיר כאחוז טירוף : " איך היה האימון?". ההודעה הפשוטה הזאת גרמה לי לחייך כמו דביל וישבתי ובהיתי בצג כמה שניות אחוז צפייה שאולי היא תסמס עוד משהו.
אדין החניק צחקוק מימיני ואני הרגשתי את לחיי מאדימות.
"זאת בחורה דא-ניאל?", אדין שאל ואני הבטתי לעברו.
"כן...", משכתי בכתפיי והחיוך ירד מפני בבת אחת. דיי! אני לא יכול להמשיך את הטירוף הזה עם מל. זאת מל דולסון למען השם. מה קורה לי?
"מה זה?", אדין שאל ואני חשבתי לעצמי איך לעזאזל הוא מצליח לקרוא אותי ככה.
"היא לא..." מלמלתי משהו לא ברור. משכתי בכתפיי, "לא יודע איך להסביר לך".
"תנסה."
אוקיי, איך מסבירים להולנדי מטומטם שמל פשוט לא ברמה שלי?
YOU ARE READING
Lost Angel
Romansaהמלאך האבוד : הסיפור מגלגל את חייו של דניאל סקוט, נער בריטי שחולם להיות כדורגלן מקצועי כמו אביו.