המלאך האבוד| פרק 15 - אחים.

1K 99 21
                                    


היי לכול הקוראים שלי, לפני שתמשיכו לפרק חשוב לי שתקראו את זה. אני ממש ממש מבקשת מכול מי שקורא אצלי להשאיר לי תגובה, אם אין לכם מה לכתוב תשאירו סמיילי, משהו! ממש חשוב לי לדעת שקוראים כאן !! אז בבקשה תראו לי שאתם עדין כאן, ושלמישהו כן אכפת אם עולים פרקים או לא. הינה פרק 15, מקווה שתאהבו ותגיבו!אוהבת המון! 



 אור שמש חזק סינוור אותי והכאיב לעניי. מצמצתי כמה פעמים, מנסה להתרגל לאור הבוהק. התריס בחדר שלי היה פתוח ואור שמש חורפית חדר לחדר. נאנחתי והתפכתי לצד השני, מרגיש את ראשי מאיים להתפקע. לאט לאט אירועי אמש התחילו לעלות בזכרוני ואיתם ביחד הבושה. לא האמנתי למה שקרה אתמול! שברירי זיכרונות עלו מתוך ממבוכי זכרוני וגרמו לי לרצות לקבור את עצמי. נזכרתי בריקודים שרקדתי, בשטויות שפלטתי מהפה, בבכי התינוקי שלי, בלוסי...אוי שיט! לוסי! קפצתי מהמיטה בבת אחת ורצתי לאורך המסדרון לכיוון חדרו של פול. לא הצלחתי לזכור מה קרה ללוסי. לא ידעתי איפה היא, האם מישהו החזיר אותה לבית החולים? הזמינו לה מונית? אולי היא נפלה והתעלפה איפשהוא? ואולי...אולי? התפרצתי לתוך חדרו של פול וגיליתי שהוא ריק. בחריקת שיניים מיהרתי לכיוון מהעליות ולחצתי על קומת הכניסה, הבנתי שאני עדין לובש בבוקסר רק כשרוזי הפילה אגרטל מידה ומלמלה, "אלוהים ישמור אדון סקוט!", כשחלפתי על פניה בריצה.

מצאתי את פול יושב עם אדין בסלון, הם אכלו חטיף ובהו בטלווזיה כשנעצרתי מולם, "איפה לוסי?".

פול נעץ בי מבט וגיחך ואדין נאנח, " דאניאל! אתה שוב מסאטאל?".

"לא אדין, אני לא מסטול אבל איפה-"

" לוסי בסדר גמור." פול צחק " היא חזרה לבית החולים אתמול בלילה. אני חושב שתיהיה לה טראומה קלה מהטימטום שלך אבל חוץ מי זה היא בסדר גמור."

" אבל... מי החזיר אותה אתמול?", הרמתי גבה והתיישבתי ליד אדין שסירב בתוקף לתת לי לאכול מהחטיף הדפוק שלו.

" תפסיק לגעת!", אדין סטר לי קלות על היד ומשך את השקית רחוק ממני."רוני לקח אותה לבית חולה."

"מי זה רוני?", שאלתי. אלוהים ישמור הם שיחרורו את לוסי עם איזשהוא רוני לא מוכר?! ואיפה אני הייתי בכול הסיפור הזה? מעולף מאלכוהול כמובן, חשבתי, והבושה חזרה להציף אותי.

"רוני חבר של פאול."אדין מלמל ופול פרץ בצחוק.

"זוכר את רון, דניאל?", פול שאל ואני נדתי לשלילה. ורק אחרי כמה שניות נפל לי האסימון ונזכרתי בבחור שהגיע אלינו הביתה בשש בבוקר.

"אה! החנון המוזר שבא לעשות עבודה בשש בבוקר?", שאלתי ופול הזעיף פנים.

אדין פרץ בצחוק בזמן שפול הוסיף, " רון לא שתה אתמול בכלל, והוא התנדב לקחת את לוסי. היא בסדר גמור, מוזמן להתקשר אליה ולהתנצל על ההתנהגות המחפירה שלך."

Lost AngelWhere stories live. Discover now