___________________
"Ben de sizinle oynasam olmaz mı? Hem artık eskisi kadar acımıyor."
Kavganın ertesi günüydü. Jake'de dahil hepsi yine spor salonuna inmişti. Ama Jake bu sefer seyirci rolündeydi. Ve bu da onu pek rahat hissettirmiyordu.
"Hayır! Doktor dinlenmem gerektiğini söyledi." Jay yine eski haline dönmüştü. Farklı olarak diğerlerine nasıl davranıyorsa Jake'e de öyle davranıyordu.
"Ama..."
Jay onu görmezden gelip diğerlerine döndü. Takımları rastgele seçip oyuna başladılar. Jake hariç herkesin keyfi yerindeydi aslında. Ama o şu an bulunduğu durumdan ciddi derecede rahatsızdı.
"Şu an Taki'yi daha iyi anlıyorum..." diye geçirmeden edemedi içinden.
"Çocuklar yalvarırım duralım." Niki anında gözlerini Sunoo'ya çevirdi. Gözleri yavaş yavaş kırmızıya dönüşüyordu.
"Şey... Ben çok susadım ya. Sunoo hyung sen de benimle gelsene!" Niki, Jake'i şüphelendirmemeye özen göstererek Sunoo'nun koluna girip salondan çıkarmıştı.
Diğerleri de yorgunlukla kendini yere atmıştı.
"Jake'in takımdaki rolünü daha iyi anlamaya başladım bugün." demişti yere boylu boyuna uzanmış Sunghoon.
"Değil mi? Onunla oynadığımız zaman kendimizi çok zorlamıyoruz." diye onaylamıştı Jungwon onu.
"Hâlâ acıyor mu?" Jay ayağa kalkmış ve Jake'in yanına oturmuştu. Galiba ilk kez onun için endişeleniyordu.
"Pek değil. Ama umarım son maça kadar düzelir."
1. Dönemin bitmesine çok az kalmıştı. Ve son gün iki okulun büyük bir maçı vardı. Jake bacağı bu hâlâ gelene kadar onlarla birlikte çıkacağı ilk maçın bu kadar önemli olmasına sevinmişti. Ama şimdi aynı duyguları hissettiği söylenemezdi. Bacağının iyileşmemesinden korkuyordu.
Jay kolunu onun omzuna atıp kendine çekti.
"Eğer iyileşmezsen sorun değil. Bir şekilde kazanırız biz. Ve sen de 2. dönemin başındaki maçta bizimle oynarsın. En az bu maç kadar önemli biliyorsun ki." Jake ona gülümseyerek başını sallamıştı.
Sunghoon aniden Heeseung' yanaşmış ve kulağına fısıldamıştı.
"Bence kıyamet kopacak yakında. Hatta öyle ki biz insana falan dönüşeceğiz. Baksana Jay'e." Sunghoon söylediğine gülmemek için kendini zor tutarken Heeseung ona göz devirmişti.
"Bunu sakın Jay'e söyleme. Hazır Jake'e karşı nazik olmaya başlamışken sinir etmeyelim çocuğu."
Jungwon ise tek başına, köşede onları izliyordu. Böyle giderse gruptaki tek sap kendisi olacaktı hatta.
"Hadi gidelim! Bugünlük bu kadar antrenman yeter." Jay ayaklanınca hepsi ayaklanmıştı.
Jay ile Jungwon Jake'in koluna girmiş ardından da öndeki Heeseung ile Sunghoon'u takip etmişlerdi.
.............................
Jay, Jake ve EJ müdürün odasına gelmişti. Aslında Jay'e kalsa hayatta gelmezdi ama işte konu Jake'di.
"Jay, nasıl olurda senin gibi biri kavgaya karışır?" diye sormuştu müdür ciddi suratıyla.
Jay ne kadar dıştan sert gözüksede hiçbir zaman kavgacı tiplerden olmamış veya hiçbir şekilde bir olaya karışmamıştı. -Uğradığı zorbalıklar hariç-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamed-Dashed (Jayke)
FanfictionOkulun kaderini kökten değiştiren 6 'normal' genç. Sırlarını Jake gelene kadar kendileri hariç kimse bilmiyordu. Ama Jake'in okula burslu gelmesi ile hayatları kökten değişmişti... Cover Desing by:sakuranisy Başlangıç: 09.08.2023 Bitiş: 08.12.2023