0.9

297 34 137
                                    

____________________

"HYUNG!" Niki mutlu ve heyecanlı bir şekilde Jay ile Jake'in odasına dalmıştı.

"Yine ne var Niki?" Sanki her zaman odasına böyle giriyormuş gibi konuşmuştu Jay.

"Anonsu duymadın mı ?"

"Ne anonsu?" diye sordu Jay.

"Bu günlük tüm öğrenciler izinli. Toplu temizlik yapılacakmış okul için. O yüzden tüm öğrencilerin dışarı çıkması gerekiyor."

Jay'in gözleri fal taşı gibi açılmış, Niki'ye bakıyordu.

"Bizde böyle bir ilki güzel değerlendirelim deyip sahile gitmeye karar verdik. Hem orada topla oyun oynarız diye de düşündük."

Okulda yer yıl iki-üç kere toplu temizlik yapılırdı. Okul büyük olduğundan temizlik 2 gün falan sürüyordu tabi. Ve bu yıla kadar hiçbir zaman öğrencileri dışarı göndermemişlerdi. Onun yerine öğrencilerden de yardım isteniyordu. Yani bu ciddi bir ilkti.

..............................

"Sahil- Ah, yani sahil buraya yakın mı?" diye sormuştu Jake.

"Yani çok yakın sayılmaz, yürüyerek 30 dakika falan. Bence dayanırsın." demişti Heeseung.

Jake Koreceyi yavaş yavaş sökmeye başlamıştı başlamasna ama sayılar konusunda pek bir şey bildiği söylenemezdi.

Ne kadar anlamasa da belli etmemek için kafasını geri önüne çevirip yürümeye devam etmişti. O kendi halinde yürürken Sunghoon aniden onun önüne geçmiş ve sağ eliyle 3'ü sol eliyle ise 0'ı göstermişti.

"Heeseung hyungun demek istediği buydu ."

Jake gülümserken diğerleri kahkahalara boğulmuştu.

"Bence biz Sunghoon'u Amerika'ya falan göndersek bu çocuk orada yaşar. İngilizce bilmiyor ama beden dilini iyi kullanıyor." demişti Heeseung kahkahaların arasında.

Sunghoon ona aldırmadan Jake'in kolunu girmiş ve sahile kadar onunla beraber yürümüştü.

"Gün uzun. Bence önce biraz eğlenelim. Sonra top oynarız." diye fikrini sunmuştu Niki. Diğerleri de bir itiraz göstermeyince sahildeki kumların üstüne oturup yanında getirdikleri atıştırmalıkları yere dizmişlerdi.

"Biz neden içecek almayı akıl etmedik?" dedi Jungwon atıştırmalıklara bakarak.

"Hemen şurada bir market olmalı." Heeseung elini belirsiz bir yere uzatmıştı. Jake hariç herkes marketin nerede olduğunu biliyordu zaten.

"Aklıma bir fikir geldi!" Jungwon cebindeki cüzdanını çıkardı ve içinden bir miktar para çıkardı. Ardından bu paraları Jake'e uzattı.

"Jay hyung ile markete gidin.  Aslında seni kazıklamayacaklarını bilsem tek bile gönderirim de..."

Jake başını, Jay'e çevirdi. Bu durumdan pek memnun görünmüyordu.

"Sunghoon!" Jake yanındaki Sunghoon'u dürttü.

"Seninle gitsek olmaz mı?" Eskiye nazaran Korecesi daha iyiydi. Yani en azından artık Sunghoon ile anlaşabiliyordu. O yüzden Jay yerine onunla gitmesinde bir sorun yok gibiydi.

Sunghoon kabul edince beraber markete doğru gittiler.

"Nereye kadar saklanabileceğiz sence?" Onlar ortadan kaybolduktan sonra aniden sordu Jay.

Tamed-Dashed (Jayke)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin