____________________
Maçın ardından 2 gün geçmiş ve tahmin etmiş olacağınız üzere maçı kazanmışlardı.
"Jake oppa, maçta çok iyiydin!"
"Senin diğerlerini bile tekleyeceğin hiç aklıma gelmezdi. Çok iyisin Jake oppa!"
"Bu şahıslardan daha iyi oynaman şaşırtıcı doğrusu. Ama iyiydin, tebrikler."
Maçtaki 7 sayıdan 5'ini Jake sayesinde kazanmışlardı. Jake için bu mucize gibi bir şeydi. Evet küçüklükten gelme bir top sevdası vardı. Ama daha önce hiç bu kadar iyi oynamamıştı. En azından o hatırlamıyordu.
"Okulda zorbalığa uğrayan birinin şimdi Sunghoon'dan daha popüler olması-" Jungwon konuşurken Sunghoon ile göz göze geldiğinde gülmemek için dudaklarını birbirine bastırmış ve gözlerini yere çevirmişti.
"Neyse birazdan ders başlayacak. Biz sınıfa gidelim." Jay, Jake ile Sunghoon'u kolundan tutup çekiştirerek sınıfa doğru götürmüştü.
Öğretmen sınıfa girdiğinde herkes ayağa kalkıp selam vermiş, ardından da yerlerine oturmuşlardı.
"Pekâlâ, önce yoklamayı alacağım. Ardından da küçük bir yer değişikliği yapacağım. O yüzden şimdi sessizce bekleyin lütfen."
Sunghoon sanki demin hoca hiçbir dememiş gibi yanındaki Jay'e dönüp kafasına bir şaplak atmıştı.
"HAY BEN S-" Jay tüm sınıfın ona baktığını farkedince susmuş ve Sunghoon'a vurmak için kaldırdığı elini indirmişti. Rezil olmak, isteyeceği en son şeydi şu anda. Bu yüzden sakin kalmalıydı.
"Jake ve Sunghoon."
İsimlerinin söylenmesi ile ikisi de meraklı gözlerle hocaya bakmıştı. Kim bilir yine ne diyecekti.
"Jake, sen Sunghoon ile yer değiştirebilir misin? Bundan sonra Jay ile birlikte oturacaksın. Ve Sunghoon sende mecburen Beomgyu ile oturacaksın."
Sunghoon masasının üstündeki eşyalarını toplamış ve ön sıraya koyması için Jake'e uzatmıştı. Ve tabiki gitmeden önce son bir kez Jay'e dil çıkarmış ardından da Beomgyu'nun yanına yerleşmişti.
"Hay ben senin kafanı si*eyim."
"Dene istersen."
"Yer değişikliğini keyfi yapmadım."
Öğretmen aniden Jay'e bakarak konuşmaya başlamıştı.
"Bundan sonra Jake'e derslerinde yardımcı olursun diye düşünüyorum Jay. Özellikle de son Korece sınavından sonra bunun gerekli olduğuna inanıyorum."
Haklıydı. Çoğu dersinden iyi not almışken Korece'de 50 almıştı.
"Merak etmeyin hocam. O iş bende!" Jay, kolunu Jake'in omzuna atarak göz kırpmıştı.
..............................
"Bugün Jay'den kurtuldum biliyor musun? ARTIK JAY İLE OTURMUYORUM!" Sunghoon mutlu bir şekilde odasına girmiş ve kendini yatağına atmıştı.
"Ne demek kurtuldum?" diye sordu ona Heeseung.
"Bildiğin. Artık Beomgyu ile oturuyorum. Jay'e bin çeker."
"Jake'de sana bin çeker!" Jay odasına giderken onu duymuş ve odaya girerek Sunghoon'a side eye atmıştı.
"Benden daha iyisini mi bulacaksın?" Sunghoon ona tekrardan dil çıkarınca Jay sinirli bir şekilde ona yaklaşmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tamed-Dashed (Jayke)
FanficOkulun kaderini kökten değiştiren 6 'normal' genç. Sırlarını Jake gelene kadar kendileri hariç kimse bilmiyordu. Ama Jake'in okula burslu gelmesi ile hayatları kökten değişmişti... Cover Desing by:sakuranisy Başlangıç: 09.08.2023 Bitiş: 08.12.2023