0.6

300 36 93
                                    

___________________

"Dizilin şuraya!"

Jake'in takımla ilk antrenmanıydı bugün. Haliyle heyecanlıydı.

"Bugünlük sadece Jake'in nasıl oynadığını göreceğiz. Bu yüzden 4-3 ayrılıyoruz. En güçlü 4 kişi sağa diğerleri sola geçsin. Ah tâbi Jake de sol takımdan olacak."

Jay onlara durumu açıkladıktan sonra dönmüş ve sabırlı bir şekilde Jake'e yapacakları şeyi anlatmıştı. Jake ise itiraz etmeden kabul etmiş ve sol tarafa geçmişti.

Takımlar aynen şöyleydi:

Jake- Jungwon- Sunoo

Jay- Heeseung- Sunghoon- Niki

"Ve sadece 2-1 olana kadar oynayacağız. 2 sayı yapan takım kazanır yani."

Jay aklına gelen son şeyi de söyleyip maçı başlatmıştı.

..............................

"TAMAM, DURUN!"

Kazanan takım tabiki de Jayler'in takımı olmuştu. Güçlüler nasıl diğer takıma kaybedebilirlerdi ki zaten?

Jay onları yere oturtmuş, ardından da kendisi Sunghoon'un hemen yanına oturmuştu.

Elindeki suyunu açtı ve bir yudum aldı. Ardından şişenin kapağını kapatıp diğerlerine döndü. Herkes kendisine bakıyordu.

"Ne bana bakıyosunuz? Kendi eksiklerinizi farkedemeyecek kadar geri zekalı mısınız?" Jake hariç hepsi Jay'in bu tarz konuşmalarına alışkanlardı. O yüzden alınmıyorlardı.

"Bence Jake gayet iyi oynuyor. Ama bir-" Heeseung gururlu bir şekilde İngilizce konuşurken birden gelen kelime eksiğliği ile duraksayıp Jay'e dönmüştü.

"Ah ben sizinle ne yapacağım?" Jay eliyle alnına hafifçe vurdu.

"Evet iyi oynuyorsun ama Korece bilmediğinden takımla iyi anlaşamıyorsun, bu da takım performansını haliyle düşürüyor."

Jake üzgün bir şekilde başını salladı.

"Ama tek suçlu Jake değil. Siz salaklar da İngilizce bilmiyorsunuz."

"KES BE! Amerikadan gelmiş diye bize hava yapıyor." demişti Niki sinirle.

"Duyamadım?" Jay sert ve sinirli bir şekilde konuştuğunda Niki başını eğip Sunoo'ya sırnaşmıştı.

"Neyse, bu dil sorununu çözmek zorundayız çocuklar. Ya siz İngilizce öğreneceksiniz ya da Jake Korece."

Hepsi birbirine bakmaya başlamıştı. İçlerinde Jay harici doğru düzgün İngilizce bilen tek kişi Heeseung'du.

"Hyung."

Jay başını Jungwon'a çevirdi.

"Bence 4-5 kişiye İngilizce öğreteceğine bir kişiye düzgün Korece öğretmen daha mantıklı. Çünkü Niki'nin 3. bir dili kaldırabileceğini sanmıyorum ve Sunghoon hyungda... biliyorsun onu."

"Neyim varmış benim?" dedi Sunghoon kaşlarını çatarak.

Onlar didişmeye başlarken Jay'de ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Jungwon'un dediği ona fazlasıyla mantıklı gelmişti.

"Jake!" Jay ona seslendiğinde Jake büyük bir heyecanla baktı Jay'in gözlerine. Çünkü konuşulan hiçbir şeyi anlamamıştı. Arada birkaç kelime yakalıyor ama düzgün bir anlam çıkaramıyordu.

Tamed-Dashed (Jayke)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin