Аннель озирнулася. Її серце шалено калатало.
— Варта, схопіть її! - крикнув хтось із натовпу.
Один із відвідувачів був готовий схопити Аннель за руку, але вона ухилилася.
Натовп людей наближався до неї з усіх боків, не даючи змоги нікуди втекти.
Аннель уперлася попереком у круглий дерев'яний стіл і швидко обійшла його. Тепер від розгніваних п'яниць її відділяв тільки стіл. Хоч щось.
Аннель кинула швидкий погляд назад. Вікно. Кругле і маленьке, розміром з окружність її стегон. Проте, її порятунок.
Десь наприкінці таверни почали штовхатися стражники, спраглі дістатися до дівчини.
Акантха перекинула стіл і швидко вибила ліктем вікно, вибираючись назовні. Почулися незадоволені вигуки. Але Аннель не зупинилася, вона продовжувала бігти, зовсім забувши про коня. Двері таверни голосно відчинилися, і стражники кинулися в погоню за нею.
Акантха звернула за ріг, а потім ще раз і ще, досі чуючи брязкіт мечів вартових. Дощ усе ще йшов, і навколо були калюжі, через які Аннель кілька разів послизнулася, забруднивши свій новий одяг у багнюці. Невідоме місто змушувало Аннель зупинятися, щоб знати, в який бік їй бігти. Гучні крики вартових звідусіль долинали. Кілька волоцюг незрозуміло подивилися на неї.
Аннель вибігла на вузьку вулицю. Вона була настільки тісною, що потрібно було йти боком. Але зате тут було темно. Аннель злилася з темрявою, переводячи і затамувавши подих. Тільки серце все ще не могло перестати шалено битися.
— Куди вона поділася? - звернувся один із вартових до свого соратника.
Він зупинився біля дівчини.
— Не знаю, - відповів той, почавши озиратися.
— Що у вас? - прийшов третій стражник. За голосом він був схожий на головного.
— Зникла, капітане.
Аннель покрутила головою. Нічого не видно.
Потім вона почала безшумно рухатися в протилежний бік від вартових, щоб її точно не помітили.
За кроками Акантха зрозуміла, що в провулок вибігли ще двоє вартових. І вона продовжувала рухатися в темряві, доки не почула огидний крик одного з безхатченків. А потім він знову заволав:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
ФэнтезиВона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...