Вона вийшла з кімнати переможницею.
З хитрістю лисиці подивилася на Рістора. З грацією кішки обійшла його, чекаючи, коли він поведе її виконувати роботу.
Рістор же уважно стежив за нею горіховими очима, навіть тоді, коли попрямував до своєї господині, зачиняючи двері. Було відчуття, що споглядання в нього було присутнє і на потилиці чи спині.
Зовнішній вигляд стражника за цей місяць (з більшим чи меншим) ніяк не змінився. Усе такий самий привабливий, серйозний, статний і високий.
Аннель підійшла до вікна і виглянула на вулицю. Все тіло нестерпно боліло від каліцтв, які отримала від стражників, що гналися за нею. Аннель слід було обробити рани і подбати про здоров'я. Вона почула приглушений звук металу об підлогу з кімнати. І тінь, що виходила з-під щілини дверей. Рістор схилив коліно перед своєю господинею.
Аннель усміхнулася. Їй чомусь захотілося, щоб він так само ставав на коліна перед нею. Або вона запитувала себе: а чи стане він так само на коліна перед нею, коли вона поставить його на місце? Аннель зазначила, що Рістор був всезнайкою і доволі серйозною особистістю. Він становив для неї небезпеку, оскільки був захисником садиби і всіх її мешканців. Якби брамник знав, яку небезпеку становить для них вона, Аннель Акантха, він викинув би її або вбив, навіть оком не моргнувши.
Але тепер її звали по-іншому. Юланда Коріандр, заблудла мандрівниця й учениця Незрячих Перев'язок.
Роздуми Аннель перервав звук дверей, що відчинялися. Рістор вийшов із кімнати, залишивши господиню саму.
— За мною, - скомандував він, прямуючи на вихід.
Аннель слухняно пішла за ним.
Вони безшумно рухалися коридором. Потім так само мовчки спустилися сходами й опинилися на першому поверсі, ступаючи на червоний килим. Зрештою, вони опинилися перед міжкімнатною аркою, що вела на кухню, не зронивши жодного слова.
Рістор перший зайшов. За ним пішла Аннель.
— Доброго ранку, Ілітеє, - м'яко звернувся Рістор до смаглявої служниці.
На жінці була довга лляна сукня вицвілого фіалкового кольору. Вона була вільною і легкою, забезпечуючи комфорт і можливість вільного руху. Сірий фартух і тканинні черевики доповнювали образ. Її темне кучеряве волосся з сивими пасмами було заколоте гребенем на потилиці.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
FantasyВона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...