Розділ 5

33 5 1
                                    

Її погляд спрямувався донизу.

Уміло зв'язавши кінці ковдр разом і прив'язавши їх до стовпчиків ліжка, Аннель смикнула тканину, перевіряючи її на міцність.

Накинувши глибокий каптур, вона закинула ногу і сіла на кам'яне підвіконня. Згодом перекинула іншу ногу і зістрибнула вниз. Її руки спритно схопили ковдри, і Аннель почала повільними стрибками спускатися вниз.

Двір був освітлений смолоскипами. Десь поруч ходив Рістор, охороняючи територію.

Її ноги торкнулися твердої землі. Подув вітер, маючи намір скинути з мандрівниці каптур. Але вона його притримала, і сховалася в тіні, яку відкидала стіна садиби.

Виглянувши з-за рогу і переконавшись, що Рістора поблизу немає, Аннель безшумно й риссю кинулася до стовбура дерева, сховавшись за ним.

Навколо вухали сови. Аннель здавалося, що вони стежать за кожним її рухом. І вони були готові здати її своїй господині, якщо Жінка в чорному володіла не тільки садибою, а й дрімаючим лісом.

Странниця прислухалася до кроків Рістора. Аннель спробувала прибрати ухання сов на задній план і слухати тільки кроки стражника.

Потім дівчина помчала до стайні.

Полум'я смолоскипів інтенсивно колихалося на штучно створеному вітрі. Цей вітер проникав странниці під одяг і у вуха, гудячи там. Він скинув її каптур, а потім почав розвивати її коротку косу на собі, через що Аннель постійно закидала її собі за спину і надягала знову каптур.

Нарешті Акантха підібралася до стайні. Сьогодні її відсторонили від роботи служниці, даючи ще трохи часу насолодитися свободою. Цю свободу Аннель витратила на прогулянку двором, оглядаючи територію. Так вона і знайшла стайню.

Це була велика дерев'яна повітка, з якої виходив моторошний сморід гною і сіна. Проте було тихо, навіть кінського іржання не було чути.

Аннель акуратно торкнулася дерев'яних амбарних дверей і увійшла всередину. Її здивувала порода тварин. Це були шáйроки – одні з найвищих і найбільших коней на всіх континентах. Одні їли сіно, інші спали.

Странниця підійшла до одного зі стійл зі сплячим конем і відкрила його. Вона постукала по дерев'яному стовпу, розбудивши тварину.

Зараз Аннель ризикувала власним життям, намагаючись швидко здобути прихильність чужої тварини. Одне її тішило – кінь був не диким.

Під покровом ночіWhere stories live. Discover now