Минали дні, і Аннель повільно, але вірно, відновлювала свої сили. Її тіло, колись змучене болем, тепер знову було сильним. Світло дня, яке раніше було сліпучою агонією, тепер принесло із собою нову радість і надію.
І все ж, незважаючи на всі ці ознаки міцного здоров'я, Ілітея забороняла їй найважчі навантаження. Стара діва з її залізною волею і безмежним співчуттям з побоюванням дивилася на будь-який рух, який міг загрожувати одужанню Аннель.
— Це знак до одужання, - вимовила вона твердим, як гори, голосом. — Але нехай полум'я зцілення не гасне через нерозсудливість і нетерпіння.
І тому Аннель не поспішала, задовольняючись тим, що дні проходять повз неї повільно, але з рівним подихом. Сонце сходило і заходило, відзначаючи плин часу. Аннель знала, що шлях до одужання не терпить легковажності, а вимагає поваги й терпіння.
***
Його кроки гулко лунали по грязьовій стежці, коли він ішов до її скромного житла, несучи в руках букет маргариток і польових квітів. Його серце неймовірно стукало, і він уже багато разів відвідував її, але цього разу все було інакше – почуття терміновості й туги охопило його, як лещата.
Відчинивши двері з легким скрипом, він побачив її лежачою в ліжку, зі шкірою майже колись персикового кольору. Рістор знав, що вона одужує, але щосили намагався приховати своє занепокоєння з приводу нової застуди.
Замість привітання він обмежився коротким кивком. Її обличчя засвітилося, побачивши його, і служниця сіла. Її тонка фігура більше не тремтіла від зусиль.
— Приємний сюрприз, - коротко сказала вона з голосом, сповненим тепла.
— Звільнився від справ раніше, ніж припускав.
Він підійшов до неї, і квіти в його руках заграли яскравими фарбами. Аннель забрала букет до себе на ліжко.
— Як Сігурд?
— Все так само, - відповів Рістор із ноткою відчаю в голосі.
Серце її боліло, коли вона уявляла собі бідну істоту, таку величну й сильну, яка тепер перетворилася на нікчемну тінь самого себе.
— Він тобі нічого не казав?
— Я не спілкуюся з тваринами, - якомога м'якше відповів Торб'єрґ. — Не розумію їхньої мови.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
ФэнтезиВона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...