Аннель плюхнулася на сіно, посмикнула і зручно влаштувалася на платформі. Кожне стійло пустувало, і ця тиша була музикою для її вух. Хоча, дівчина все ж таки помилилася.
Пам'ять про Ілітею спалахувала в розумі, як найтонший шовк у вогні. Як же Аннель сумувала за старою дівою і за своїми пригодами теж. Знову б відчути гострі спеції, що дряпають ніздрі; почути лайку чоловіків у тавернах або торговців на ринку, коли вона крала їхній товар. Аннель відчайдушно сумувала за цими пригодами, проте мала глибоку повагу до пані та Ілітеї. Аннель сама поставила собі за мету залишитися тут, доки її не відпустить господиня, бо хто ще готуватиме постояльцям вечерю і доглядатиме за панським будинком?
Цей тягар обтяжував її серце, і немов запечатував у клітці. А в Аннель не було з собою ні ключа, ні ножа. Взяти б камінь і розбити цей замок, та ось тільки рука не підніметься.
Сонячні промені, що проникали в стайню, змушували волосся блищати і переливатися золотими відтінками. До чого вже там! Її волосся зливалося з кольором сіна, немов вони були одним цілим.
Копита коней стукали по дошках. Аннель з нудьгуючим виглядом подивилася на прибулих.
— Чому ти не прийшла до нас? - звернувся до неї Рістор, закриваючи перші три стійла з кіньми.
— Я втомилася кудись ходити, - лаконічно відповіла вона.
— Але це не завадило тобі залізти на платформу, - зауважив він, даючи кожному коню по яблуку.
— Тепер я взагалі не хочу. Ти відбив у мене бажання.
— Ось як, - протягнув Торб'єрґ, — тепер я в усьому винен.
Аннель краєм ока втомлено глянула на Сігурда, який мовчки вичікував свою порцію частування.
— Усі коні осідлані?
— Так.
— А якщо я перевірю?
— Перевіряй, - без вагань відповів Рістор, заспокоюючи одного з шайроків.
Його рухи були спокійними і плавними. Голос знизився до шепоту, а руки ніжно погладили морду і гриву коня. Аннель засумувала, згадавши, як він точно так само пестив її. Але все це було в минулому, і тепер вони були тільки друзями. І малоймовірно, що вони коли-небудь знову наважаться перетнути цю межу. Настав час їй відпустити його, даючи свободу течії.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
خيال (فانتازيا)Вона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...