Аннель швидко підібрала сумку Беліала та закріпила її на сідлі Сігурда. Вона квапливо склала в неї всю їжу, яку знайшла в окрузі. Туди ж полетіли ніж і амулет її покійного супутника.
Голова Аннель гуділа. Руки тремтіли, як і ноги. Вона відчувала, як втома сходила з неї, після скоєного огріха.
Аннель досі не могла повірити, що вбила людину. Навіть якщо це була самооборона, вона все одно не відчувала полегшення від цієї думки.
Вона просила Осію врятувати її, але не таким же способом!
Аннель хотілося проклясти богиню, але вона не могла. Інші боги розгніваються на неї... і її життя стане ще складнішим, ніж є зараз.
Аннель осідлала коня і той рушив у дорогу. Вона відчула, як серце прискорено забилося від хвилювання. Акантха вирушала на пошуки, у мандрівку, яка мала привести її через дикі землі. Місце призначення було невідоме, але нею рухала люта рішучість кудись подітися, провалитися під землю.
Після вбивства, Аннель не знала, куди себе подіти. Пошуки меча Аелорії та Зари відійшли на задній план. Їй здавалося, що хтось бачив їхню боротьбу і те, що вона зробила. Мандрівниці хотілося відмитися. Але від чого? На її тілі не було його крові.
Вітер обдував її обличчя, а аромат лісу п'янив ніздрі. Сігурд їхав уперед, почуття Аннель не були налаштовані на навколишній світ. Вона не відчувала пульсацію життя в землі, шелест листя на деревах, ухання сов над головою.
Кілька годин Аннель їхала, занурена у свої роздуми. Вона гадала, що чекає на неї попереду, з якими перешкодами їй доведеться зіткнутися, які небезпеки таяться в тіні. Але вона не боялася. Аннель була сильною, сміливою і рішучою. І знала, що зможе подолати все, що стане на її шляху.
Але тепер вона сильно в цьому сумнівалася. Її рішучість дала тріщину, і її серце наповнилося страхом, коли вона ще раз усвідомила, що вбила людину. Вона вбила... Хоча Аннель намагалася врятувати його. Значить, погано намагалася.
День йшов своєю чергою, і шайрок Аннель почав втомлюватися. Вона поплескала його по сильній шиї, щоб той уповільнив крок і відпочив, відновлюючи сили.
На вулиці полила злива, яка вже давно звикла до Акантхи. Сильний вітер приєднався до неї.
Аннель зістрибнула з коня, витягнула ноги й оглянула будинки, що розкинулися перед нею. Вона опинилася в знайомому поселенні, де почалася її подорож із, нині покійним, Беліалом.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
FantasyВона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...