Розділ 15

17 3 1
                                    

Вона сиділа за старовинним дерев'яним столом у темній бібліотеці, освітленій лише однією свічкою, що тремтіла на вітрі. У кімнаті пахло мускатним горіхом і сушеними травами.

Її оточували полиці з книжками у шкіряних палітурках, деякі з яких були настільки старими, що їхні обкладинки почали кришитися від віку. У кімнаті панувала тиша, тільки шелест сторінок, коли Аннель методично переглядала кожну книжку.

Стіл був усіяний фоліантами, розкладеними в хаотичному порядку. Аннель перебирає їх, старанно вдивляючись у кожну обкладинку і назву, шукаючи потрібні їй твори.

Світле волосся було зібране в тугий пучок, відкриваючи гострі риси обличчя і червоні очі, зосереджені на поставленому завданні. Вона була одягнена в довгу чорну сукню, передану Ілітеєю, зі спідницею з грубої, майже вовняної тканини, що тіснила тіло і не давала волю граціозним рухам. Верх сукні прикрашав лише простий кант, її довгі рукави були зшиті так само суворо і просто, як сама сукня. Мокрі від поту пасма перетинали чоло і щоки, що тільки підкреслювало її трудовий дух.

Стіл, на якому Аннель сиділа, був завалений книжками всіх розмірів і форм, корінці яких потріскалися і пом'ялися від багаторічного використання. Аннель скрупульозно перегортала кожну сторінку, відшукуючи певні уривки або ілюстрації, про які вона читала в інших книжках.

Вона виглядала дуже старанною і рішучою у своїх пошуках. В очах виднілося здивування від того, що ті книжки, які вона шукає, не так легко знайти. Вона перегортала сторінки, і сторінки, проносячи свій погляд через рядки в пошуках потрібної інформації.

З настанням ночі свічка стала догорати, відкидаючи моторошні тіні на кімнату. Але Аннель не заспокоїлася. Її очі продовжували переглядати сторінки кожної книги в пошуках знань. Аннель продовжувала свій пошук, освітивши наступну сторінку настільною свічкою. Її руки рухатимуться швидко, перегортаючи сторінку за сторінкою, доки вона не знайде омріяні твори.

Бібліотека, в якій Акантха перебувала, мала величний і відокремлений вигляд. Стіни з темного дерева були заставлені книжковими полицями, заповненими палітурками всіх кольорів – від темно-смарагдового до сяйливого білого, – що чергувалися одна з одною. Вони простягалися настільки широко, що, здавалося, їм не було видно кінця; а килими на підлозі стелилися зі старої шкури носорога, що були оздоблені складними візерунками, які уживалися в гармонії з відтінками стін. Тут також були витончені лампи, підвішені на довгих шнурах. Але вони не горіли. Можливо, колись вони створювали в бібліотеці інтимну атмосферу освітлення й надавали місцю унікального духу та всевідданого настрою.

Під покровом ночіWhere stories live. Discover now