Сонце сідало за горизонт, заливаючи простір теплими помаранчевими і рожевими тонами. Легкий вітерець підхопив золотисте і каштанове волосся, заводячи кожне в танець.
Аннель із Рістором вели мовчазну гру, востаннє вдивляючись і запам'ятовуючи риси обличчя одне одного. На шиї в нього висів захисний амулет, який Рістор зробив одночасно з Аннельним і двома кільцями. Але він не сказав їй про це й не показав. Одна з каблучок лежала на її великому пальці, а іншу вона стискала в руці. Тепер він, вона і Сігурд будуть у безпеці. Другу каблучку Рістор попросив віддати тому, хто буде їй дуже дорогий, щоб і він був під захистом магії.
Аннель так і не розповіла йому: Екак покінчила життя самогубством. Ця темна душа настільки була прив'язана до Ілітеї, що не змогла впоратися з такою втратою і продовжити жити на самоті.
Коли повернеться Рістор – ніхто з них не знав. Та й чи повернеться?
Аннель обтяжували ці думки. Усім серцем і душею вона молила богів про збереження Торб'єрґа в живих. І, можливо, це був останній раз, коли вона зверталася до них. Думати про це було небезпечно.
Аннель мовчки взяла його руки, міцно стиснувши. Рістор бадьоро усміхнулася їй, незважаючи на те, що в страшне місце їхав він, а не вона. Він може загинути, а не вона.
Вони обійнялися. Аннель стиснула чоловічі ребра так сильно, як тільки могла, намагаючись придушити тремтіння в тілі та заспокоїти сумні й лякаючі думки.
Рістор обпік їй вухо гарячим диханням. Аннель відчувала на дотик биття чоловічого серця. Незважаючи на свою холоднокровність, брамник дуже хвилювався, йдучи на вірну смерть.
І Аннель у цей момент захотілося, щоб Рістор помінявся місцями з Ейнолдом. Молодий пан сміливо послужить своїй батьківщині, як і хотів.
Торб'єрґ відсторонився. Узяв обличчя Аннель у свої руки і поцілував у скроню, даруючи легкий, майже невагомий поцілунок. Потім відпустив жіночі щоки і нахилився, шепочучи слова.
Аннель вникала в кожне слово, намагаючись запам'ятати його. Вона чіплялася за кожен склад, дозволяючи словам обрушуватися на неї, як хвилям в океані. Кожне з них мало вагу, глибину сенсу, який вона була сповнена рішучості увібрати. І Аннель слухала – не тільки вухами, а й усім своїм єством, – доки Рістор плів свою заплутану павутину знань і таємниць.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
ФэнтезиВона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...