Розділ 69

9 0 0
                                    

Сніг сріблясто блищав у променях ранкового сонця. Кожна сніжинка в заметах була подобою алмазу під небосхилом.

Подих природи поблискував у повітрі, огортаючи все навколо невидимим подихом тиші. Замерзлі від холоду дерева стояли, прикрашені білим оксамитом. Їхні гілки, обтяжені вагою снігу, витончено вигиналися до землі; їхні контури нагадували вигадливе мереживо на тлі блідо-блакитного неба.

Повітря було хрустким і холодним. Кожен вдих нагадував про крижану хватку, обпалюючи горло. Іній прилипав до кожної поверхні, прикрашаючи світ ніжними кристалічними візерунками – шедеврами льоду й холоду. Сонце піднялося вище. Його золотисті промені, пробиваючись крізь морозний полог, відкидали довгі тіні на простори.

Вдалині, біля замерзлого ставка, можна було розгледіти відбитки легкої ходи копит і лап, залишені тваринами, які рано прокинулися. Розгледіти їх було важко: ховалися в сніговій пелені. У повітрі стояла відчутна тиша, яку порушувало лише далеке відлуння сміху і тихий хрускіт кроків.

Холодний вітер тихо шелестів серед дерев. Біле покривало, важке своєю непогрішимою чистотою, давало змогу горизонту бути безпосередньо з небом. Воно з'єднувало два різні світи, приховуючи їх від сторонніх очей. Крок за кроком, у сніговій вічності, Аннель намагалася зануритися в нову реальність, де час поступово втрачав свою владу, а на шляху панувала вічність миттєвостей.

— Нарешті, хвилина усамітнення серед придворного хаосу. Ці грандіозні події можуть приголомшити, чи згодні ви, мої любі друзі? - зітхнула Морі.

— Ковток свіжого повітря – це справжнє полегшення, - відповіла Кайда.

Аннель мовчки знизала плечами. Ілітея звільнила її від ранкових турбот, пояснивши це тим, що перед сніданком їй доведеться розважати панянок. Акантха не заперечувала проти такого розкладу, але їй все одно хотілося спати, і вона через це злилася.

Морі поправила сукню, випустивши з рота цівку пари:

— Як же мені хочеться повернутися до придворних інтриг. Ви спостерігали їх свого часу? - Баронеса подивилася на своїх супутниць. — Розмови пошепки, погляди, якими обмінюються вельможі.

Аннель скривила губи:

— Політика двору. Тонкий танець. Цікаво спостерігати, як шляхетні сім'ї маневрують і плетуть змови, приховуючи свої наміри під шарами люб'язності й удаваної товариськості.

Під покровом ночіWhere stories live. Discover now