Промені сонця пробивалися крізь вікна, наповнюючи кухню світлом. Тут усе булькало і пахло спеціями. Аннель не встигала за всім стежити. Ілітея на якийсь час залишила її саму, відлучаючись чи то до господині, чи то до когось із постояльців. Час від часу вся кухня наповнювалася їдким димом через згорілі або пригорілі страви, і Акантха відчиняла вікна, провітрюючи приміщення.
Коли вона поглядала на Рістора, його, здавалося, зовсім не хвилював безлад на кухні. Торб'єрґ крутив у руках ніж. Його гостре лезо виблискувало в променях сонця.
Після того вечора вони більше не розмовляли. І Аннель нічого для себе не вирішила. З одного боку, вона могла завоювати його довіру, з іншого – провалитися в ще глибшу яму.
І вона продовжувала дивитися на нього, не звертаючи уваги на навколишнє оточення – булькаючі звуки й аромат спецій. Рістор теж про щось думав, граючись із кухонним ножем, як справжній розбійник. Він крутив його між пальцями, інколи підкидав у повітря і спритно ловив іншою рукою, просто вивчав лезо, наче намагаючись щось зрозуміти.
Як довго триватиме їхнє мовчання? День, тиждень, місяць? Утім, Рістор сам вирішив усе за Аннель:
— Я знайшов плиту.
Він безцеремонно поклав її на стіл.
— Ймовірно, вона була якось втиснута в стіну, а потім, через події в садибі, випала.
Аннель оглянула їжу, яка готувалася, і попрямувала до столу з безшумністю злодія. Потім вона повернула кам'яну плиту до себе і провела пальцями по виграному тексту.
— Я не знаю, що там написано, - ліниво розчленував він слова, втомлено ворушачи язиком.
— «Сила, здатна зруйнувати прокляття, знаходиться всередині», - прочитала Аннель.
Це була берондська мова – мова волхвів. Мова, яку вона вивчала для перекладу манускрипту.
Рістор щільно стиснув губи, пильно дивлячись на пальці служниці, потім повільно підняв голову і подивився на неї. На його обличчі застигло запитання: ще один секрет?
Аннель глянула в горіхові очі, не бажаючи відповідати на поставлене запитання. Благо її врятував бульйон, що почав витікати з казана. Аннель вилаялася, поспішаючи перенести гарячу ємність в інше місце. Дорікаючи собі за необережність, вона прибирала розпечений казан і рятувала те, що залишилося від бульйону.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
ФэнтезиВона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...