Розділ 72

16 1 0
                                    

У новий ранок вона прокинулася одна. Зустрічала новий світанок наодинці.

Крізь вікно пробивалося тьмяне світло. Відсутність свіжого повітря обтяжувала її не так сильно, як втрата. І тепер перед нею було тільки похмуре невідоме. Після всіх років вона знову була переконана, що нелюба і не потрібна.

Цього самотнього ранку задзвонив храмовий дзвін. Його гучний дзвін луною рознісся тихим подвір'ям, пронизуючи досвітнє небо і сповіщаючи про новий день. Але для неї дзвін був лише далеким звуком, лише відлунням у глибинах її свідомості. Але й до цього вона теж не спала. А можливо, звук дзвону звучав тільки в її голові й ні в чиїй іншій.

У розумі Аннель крутилися думки про минулу ніч, коли вона поховала ту істоту і ніж, нікому нічого не сказавши. Тягар вчинку тиснув їй на душу. Почуття провини було важким тягарем, що загрожував поглинути її цілком. Якщо це один із друзів Екак... А в тому, що це він убив Ілітею, Аннель не сумнівалася. Екак сама зруйнувала те, що так люто захищала. Щастя лякає кожного, оскільки його легко втратити. І, можливо, Аннель ніколи більше не захоче цього. Ні любові, ні прихильності, ні страждань.

Коли вона лягла в ліжко, повністю забруднена брудом і розталим снігом, втупившись у стелю, її розум був порожній. Нічого. Ні туману, ні думок про те, що буде далі.

І Аннель продовжувала лежати в ліжку, занурена в море жалю і докорів сумління. Це вона вбила Ілітею. Кров невинної людини знову була на її руках. Але тепер було надто пізно, і тяжкість її провини, здавалося, зростала з кожною миттю.

До кімнати увійшла господиня з урочистим і скорботним обличчям. З важким серцем вона повідомила сумну новину. Ілітея померла.

Незважаючи на знання цієї інформації, ці слова були подібні до ножа в її серці, болісно пронизавши груди і змусивши задихатися. Ці слова луною віддавалися в розумі Аннель, як дзвін дзвону, і кожне з них змушувало її сумувати ще більше. Пані повідомила, що стару діву вжалили бджоли, а ще більше каліцтв завдали дикі звірі. Однак правду знала тільки Аннель, і вона була більш ніж упевнена, що пані теж.

Вона втратила одного зі своїх найближчих друзів, свою соратницю, свою наставницю. Вона пішла, залишивши після себе порожнечу, яку неможливо заповнити. І ніхто не зможе цього зробити.

Спогади про Ілітеї заполонили розум, накинувши меланхолійну тінь на її думки. Вона згадувала їхній сміх, їхні розмови, їхні спільні радощі й печалі, і сльози вільно текли з очей.

Під покровом ночіWhere stories live. Discover now