За весь вечір Аннель все-таки спромоглася підняти свою ледачу дупу і допомогти Ілітеї.
Сонце вже сіло, пора було подавати їжу, але на кухні продовжувала кипіти робота. Аннель акуратно нарізала трави і додала їх у салат, ретельно перемішуючи страву. Потім вона додала їх у каструлю з киплячою водою разом зі шматками м'яса, щоб приготувати ситне рагу.
Вогонь у вогнищі палахкотів помаранчевим полум'ям, осяваючи кухню теплим світлом. Вогнище займало центральне місце в кухні, а на гаку висів залізний казан. Аннель уміло перемішувала рагу, регулюючи температуру, підкладаючи дрова або пересуваючи казан ближче чи далі від вогню.
— Принеси вино з льоху, - скомандувала Ілітея.
Аннель поспішила залишити готування і вийшла на вулицю з глечиком у руках. Холодний вітерець пробирався під одяг, а під ногами хрустів сніг.
Спустившись кам'яними сходами, Аннель взяла смолоскип і попрямувала до стійок із випивкою. Ліхтар, який вона несла, мерехтів, відкидаючи моторошні тіні на стіни. Температура поступово падала, змушуючи її тремтіти, а темрява, здавалося, згущувалася в міру того, як вона просувалася всередину. Найімовірніше, вітер проник через щілини і задув усі смолоскипи.
Серед стійок Аннель знайшла тільки одну напівпорожню пляшку. Цього було б недостатньо для вечері, тож вона попрямувала в кімнату, де зберігалися бочки.
Аннель почула тихе булькання рідини всередині бочок. Їх було кілька рядів, кожен з яких був наповнений вином, і їй потрібно було вибрати ту, яка була готова.
Аннель глибоко зітхнула і сміливо попрямувала до першої бочки. Вона постукала по боці й прислухалася до звуку. Це був глибокий, резонуючий звук, який вказував на те, що вино ще не повністю перебродило. Акантха перейшла до наступної бочки, але й вона не була готова.
Вона згадала, що бочки в задній частині кімнати завжди наповнюються останніми і, найімовірніше, є найстарішими, тому Аннель попрямувала в задню частину кімнати. Там вона знайшла бочку, яку шукала.
На мить вона забарилася, прислухаючись до звуків вина всередині бочки. Це був м'який, ніжний булькаючий звук, який свідчив про те, що вино готове до вживання. Аннель знайшла кран, що лежав поруч, і обережно вставила його в бочку, і вино полилося рікою. Аннель поспішила набрати його в глечик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Під покровом ночі
FantasyВона була вихована для злодійств і омани. З раннього дитинства вона змушена була виживати у світі злочинів, навчаючись мистецтву крадіжки вже з тринадцяти років. Її навички швидко привернули увагу підпільного світу. Її ім'я викликає страх і трепет н...