Розділ 37

16 3 0
                                    

Коли вона вийшла на величезне поле, її захлеснула хвиля гніву. Аннель відчувала, як шалено калатає серце і тремтять руки. Це був не просто гнів, це було глибоко заховане розчарування, яке накопичувалося в ній. Вона давно не зривала на кого-небудь злість, навіть із Рістором вона якоюсь мірою стримувалася. Але злість кипіла просто під поверхнею, чекаючи найменшої провокації, щоб закипіти. І сьогодні вона закипіла. Аннель переповнював гнів, і вона не знала, що з ним робити. Вона глибоко зітхнула, намагаючись заспокоїтися, але це було марно. Вона була занадто напружена, занадто зла. Їй потрібно було випустити це назовні, якось звільнитися. Саме тому вона прийшла на поле. Це було єдине місце в окрузі, де служниця могла кричати, кричати і випустити все назовні без чийогось осуду. Тому вона зробила ще один глибокий вдих, заплющила очі та випустила первісний крик, що луною рознісся по полю.

— Зараз усіх коней злякаєш.

Аннель зло глянула на Рістора. У руці в нього були поводи Сігурда. Скакун радісно завищав і попрямував до своєї господині, задоволено кружляючи навколо неї.

— Вибач, - сумно видала Аннель, беручи морду Сігурда у свої руки й гладячи її.

Потім вона окинула поглядом поле. Усі коні паслися. Мабуть, гнів, що охопив її, закрив й очі на навколишній світ.

Рістор кинув Аннель яблуко. Вона спіймала його і дала Сігурду перекус.

— Що трапилося? - запитав Рістор, спостерігаючи за Акантхою.

— Ейнолд. - Аннель не було чого приховувати, хоч вона й опустила погляд. — Він мало не відсторонив тебе від мене. Тоді нашій спільній справі прийшов би кінець.

Сігурд завищав і вперся мордою в бік Аннель. Вона скривилася і злегка відсторонила коня від своїх швів. Сігурд винувато позадкував, фиркаючи від обурення. Тоді Аннель почала гладити його по морді, щось шепочучи.

За секунду вона глянула на Рістора.

— Я відстояла твоє право бути зі мною, тож ти продовжуєш бути моїм наглядачем.

Торб'єрґ ледь помітно посміхнувся.

— Бути з тобою? - перепитав він.

З її вуст це звучало дивно. Він розумів контекст, у якому вона це мала на увазі, але... «Я відстояла твоє право бути зі мною». Його нутрощі затріпотіли.

Під покровом ночіWhere stories live. Discover now