ניקולאס, 16.1.24, 14:23
עברו בערך שבועיים מאז שנתתי לאוליביה את השעון, ומרגיש כאילו מאז היא מתחמקת ממני מסיבה כלשהי. כששאלתי אותה על השעון ולמה היא הייתה צריכה אותו היא רק אמרה שזה סודר ושהיא תחזיר לי את הכסף. לא שום מילה מעבר. כששאלתי את סם, טליה וטום אם היא אמרה להם עליי משהו הם רק משכו בכתפם ואמרו שלא. שאלתי גם את איתן, והוא לא אמר משהו.
החלונות שלה בבית היו סגורים, גם הוילונות, כך שלא יכולתי אפילו לראות אותה. התחלתי להתעצבן.אני שונא שמתחמקים ממני ומתרחקים ממני מבלי להגיד לי למה. אני גם לא מוצא שום סיבה הגיונית לכך - עד כמה שאני יודע, לא עשיתי לה כלום. לא צעקתי עליה, לא התנהגתי אליה חרא. גם כשניסיתי לתפוס אותה ליד הבית, היא כל הזמן הלכה במהירות או דיברה בטלפון, או התנהגה כאילו היא דיברה בטלפון. למען האמת זה היה מעט מגוחך.
ואם זה לא מספיק, אלכסה המטומטמת הזאת לא מפסיקה להימרח עליי עד לרמה ששאלו אותי אם אנחנו זוג, למרות שמעולם לא חיבקתי אותה מרצוני ומעולם לא התנשקתי, נישקתי או שכבתי איתה. ואני גם לא מעוניין. הספקתי כבר לשמוע כמה סיפורים עליה וזה גרם לי לרצות לשמור מרחק מהבחורה הזאת כמו מאש. אולי אם היא לא הייתה כזו נודניקית, והיה לה אופי והיא הייתה בנאדם שאפשר לדבר איתו על עוד דברים חוץ מעל עצמה, לא הייתה לי בעיה. אלכסה הייתה יפה, אבל בלתי נסבלת. טום צחק עליי ואמר שיש לי צרות של עשירים, שהבחורה שכל התיכון רוצה נדבקת דווקא אליי ואני עוד לא מרוצה. אבל אני פשוט לא מבין מה הטעם בלרצות מישהי רק בגלל החיצוניות שלה. אוקיי, היא יפה, נכון, אבל כמה זמן אפשר לצאת עם מישהו רק בגלל החיצוניות שלו? זה תופס לשבוע, שבועיים ואולי אפילו חודשיים בהגזמה. זה אולי יישמע מתייפיף מצדי, אבל חיצוניות זה רק מבחוץ. כמה שאתה יפה מבחוץ לא שווה כלום אם אתה חתיכת חרא מבפנים.
בסוף היום, לאחר שיעור לשון שכולם כבר הלכו הביתה וכך גם אני עמדתי לעשות, היא תפסה אותי לפני שהספקתי להימלט.
''מה אנחנו, ניק?'' שאלה אלכסה והחזיקה בידי. שחררתי את היד בעדינות. אלוהים, היא משוגעת. אני מכיר אותה שבועיים וחצי אולי, מה אנחנו כבר יכולים להיות תוך שבועיים? מה נסגר עם הבחורה הזאת?
''אנחנו כלום, אלכסה. לא קורה בינינו כלום, ולא יקרה. מצטער.''
''אל תשקר, אני יודעת לזהות מתח כשאני מרגישה אותו.''
''אני לא יודע מה את מרגישה,'' תודה לאל. ''אבל אני לא מרגיש אותו הדבר. וגם אמרתי לך שיש לי חברה, ותשמעי, היא מאוד לא תאהב את זה שמישהי אחרת נמרחת עליי.''
''זה בסדר, אני אוהבת קרב חתולות,'' אמרה אלכסה וצחקה. זה לא היה מצחיק. ''אבל כרגע אני לא רואה את החברה שלך. איפה היא? בבית ספר הקודם שלך?''
YOU ARE READING
נולדה למות
Mystery / Thriller''תמיד חשבתי שיש רק שני סוגים של אהבה: אחד שאתה מת בשבילה, ואחד שאתה הורג בשבילה. אבל את.. את מהסוג שחיים בשבילה.'' ~ כשאוליביה מתעוררת בבית החולים היא לא מתארת לעצמה את גודל הזוועות, אולי משום שהיא לא הייתה מודעת להן - היא הייתה מחוסרת הכרה במשך א...