פרק 25

17 4 1
                                    

אוליביה, 17.1, 16:26

"זה ממש לא נכון!'' הוא סירב. 

''בטח שכן. ברור שספרים טובים יותר מסרטים,'' אמרתי. 

''אני לא יכול לסבול מילים. כמה עמודים שאני קורא ואני על סף הירדמות. מה גם שכשאני קורא, אני מדמיין לעצמי את הדמויות בראש ולפעמים זה לא מסתדר לי אז אני מעדיף לראות סרט. אני אוהב שהדברים מופיעים לי מול העיניים. זה פשוט הרבה יותר... חי. ומוחשי.'' סיימנו לאכול אבל עדיין נשארנו במקום שלנו שניק הרוויח לנו ביושר ופשוט דיברנו. כשהנושא של ספרים עלה וניק אמר שהוא לא אוהב לקרוא, נדהמתי. 

''אבל זה כל הכיף! שנשאר לך מקום לדמיון! בסרטים כבר קובעים לך הכל - איך ייראו הדמויות, איך ייראה הבית שלהם, איך תיראה החיית מחמד, אבל הספרים נותנים חופש בעניין הזה, וזה הכי כיף לדמיין את זה. לכן אני גם שונאת שהופכים ספר לסרט - כי בספר מתואר מישהו חתיך שנראה טוב, ובפועל בסרט מביאים לי מישהו ששונה שנות אור מזה וזה הורס לי את הספר.''

''לכן לא קוראים את הספר.''

''כשאני קוראת, אני פשוט מרגישה כאילו אני צוללת לעולם אחר. אני מרגישה את הדמויות ומרגישה את הכאב שלהן בתוכי עד לרמה שאני רוצה לבכות. אני מרגישה שהם פשוט קשורים אליי וחשובים לי, ולכן כשדמות שאני אוהבת מתה בספר זה פשוט מרגיש כאילו עקרו לי את הלב.'' 

''זה ככה גם בסדרות או סרטים. תשמעי, אם דמות בסדרה שאני אוהב תמות אני לא אבכה או משהו אבל זה בהחלט יהיה מבאס, במיוחד אם זו דמות שהחזיקה את כל הסדרה ובלעדיה הסדרה לא אותו הדבר.''

''לפעמים פשוט אין לי כוח לאנשים האמיתיים פה,'' הודיתי. ''אז אני מעדיפה לנחות לתוך עולם שאולי לא הכל בו ורוד, אבל עם אנשים יותר טובים.'' 

''לא כל האנשים רעים, את יודעת. גם אם לפעמים זה נראה שכן,'' אמר .

''אני לא חושבת את זה,'' השבתי. ''אני יודעת שלא כולם כאלה, אבל יש פעמים שזה מרגיש כאילו... לא יודעת..'' לא ידעתי למה אני מספרת לו את זה. אני לא באמת מכירה אותו מספיק בשביל לחלוק אותו בתחושות שלי, אבל אני פשוט מרגישה שהוא אמין. גם אחרי מה שקרה עם אלכסה - לא האמנתי לו שהוא לא גילה לאלכסה את מה שאמרה. אני פשוט רציתי להאמין. 

''תשמעי, אני לא באמת יודע על מה שקורה לך בחיים. אני לא מבקש לדעת. אבל לא כל החיים ככה. לא כל החיים גרועים ומעפנים עם אנשים רעים ולא, אלוהים לא נגדך ולא הכוכבים, גם כשזה ממש נראה ככה. אני יודע שזה נשמע קלישאתי, אבל לדברים טובים לוקח זמן להגיע. וזה שהדברים נראים לך חרא עכשיו זה פשוט אומר שבהמשך יהיה יותר טוב, ויבוא משהו שיהפוך את החיים שלך ויגרום להם להיות טובים יותר. או שאולי הוא לא יגרום להם להיות יותר טובים, אולי הם יישארו אותו הדבר, אבל מבחינתך הוא יגרום לחיים להיראות טובים יותר. להרגיש טובים יותר, גם כשבפועל הם אותו הדבר. תאמיני לי, אני יודע על מה אני מדבר ואני בהחלט יודע על מה את מדברת.''

נולדה למותWhere stories live. Discover now