ניקולאס, 23.1, 20:30
''אז בתיאוריה, מה הופך גבר לגבר החלומות שלך?'' שאלתי את פארקר כשישבנו על הספה עם פנקייקים. הצעתי לה פשוט לאכול חלב וקורנפלקס אבל היא התעקשה לבשל משהו, גם אם הוא הכי קטן. משהו שקשור לזה שהיא רוצה להרגיש שהיא גם עושה משהו או חרא כזה.
''אני יכולה להגיד מה לא הופך אותו לגבר החלומות שלי.''
''מה?''
''אם קוראים לו ניקולאס בלסנו הוא אוטומטית יורד מהרשימ-'' היא לא הספיקה לסיים את המשפט כי זרקתי עליה כרית. בטלוויזיה שודרה איזושהי תוכנית לא מעניינת. או שאולי היא הייתה מעניינת, פשוט לא כמו אוליביה פארקר.
''נו, אני רציני. מה הופך מישהו לגבר החלומות שלך?''
''אין דבר כזה גבר החלומות, ניק, אנחנו לא באגדות או בספר דבילי,'' היא צחקה. ''במציאות אין דבר כזה. יש אולי גבר האכזבות.''
''אז מה הופך גבר לגבר האכזבות שלך?''
היא שתקה כמה רגעים, מנסה לחשוב. ''כשהוא מתייחס באופן ראוי רק לבנות שיפות בעיניו, כשהוא קמצן, חוש הומור לקוי, עיניים רעות..''
''מה זה עיניים רעות?'' שאלתי בבלבול.
''יש אנשים שאתה יכול רק להביט להם בעיניים ולראות שהם טהורים וטובים. זה לא משנה הצבע שלהם או הצורה, זה פשוט מן אנרגיה כזאת שהם משדרים. אור כזה שפורץ דרך העיניים שלהם. ולעומת זאת, באותה המידה יש אנשים שרק מלהסתכל להם בעיניים אתה מקבל תחושה רעה.''
''מה הופך אישה לאשת האכזבות שלך?'' היא שאלה.
''כשהיא לא עומדת על שלה ונותנת לאנשים לדרוך עליה, כשהיא פחדנית, שתקנית מדי, וכשאין לה חוש הומור.'' וכשלא קוראים לה אוליביה פאקינג פארקר, אבל את זה אני לא אומר.
אני מסתכל עליה, וכל מה שרציתי להגיד פשוט נעלם ברגע שעיניי נתקלות בעיניים המהפנטות האלו ובשפתיים שלה שפשוט קורצות לי מהרגע הראשון שבו ראיתי אותן. ופתאום אני פשוט מרגיש שהיא זורמת לי בדם, וגם אם הייתי רוצה להוציא אותה מחיי לעולם לא הייתי מצליח, כי היא כבר נכנסה לי מתחת לעור עד לנקודה שהיא כבר חלק ממני .
אנחנו צופים בסרט שלמען האמת מתגלה כמעניין ושנינו לא מסוגלים להתיק את העיניים מהמסך.
''אתה חושב שהוא זה שרצח אותה?'' אוליביה שואלת אותי.
''יש סיבה לכך שהוא לקח את הטלפון שלה, את לא חושבת? בטח רצה להשמיד ראיות שהיו לה בטלפון בשביל שלא יעלו עליו.'' היא עוצרת את הסרט עם השלט ומסתכלת עליי עם פה פעור כאילו גיליתי לה את אמריקה.
''הטלפון. הטלפון, ניק, אלוהים! הטלפון שלי!''
''מה איתו?''
''לא מצאו את הטלפון שלי.. אמרו לי שהוא ככל הנראה נהרס בתאונה ולא קיבלתי אותו בחזרה.''
YOU ARE READING
נולדה למות
Mystery / Thriller''תמיד חשבתי שיש רק שני סוגים של אהבה: אחד שאתה מת בשבילה, ואחד שאתה הורג בשבילה. אבל את.. את מהסוג שחיים בשבילה.'' ~ כשאוליביה מתעוררת בבית החולים היא לא מתארת לעצמה את גודל הזוועות, אולי משום שהיא לא הייתה מודעת להן - היא הייתה מחוסרת הכרה במשך א...