Prológ

33 0 0
                                    

„No tak, máte už niečo? Ešte som nemal rannú kávu."

Sebastián Gray. Pedant, detektív, najdôležitejší článok v nemeckej kriminálke. Nazvite si ho ako považujete za vhodné.

Dva fakty boli však dôležité.

1. Bez rannej kávy sa mu ani neprihovárajte, ak vám je váš život stále milý.

2. Vyriešil všetky prípady, ktoré dostal doposiaľ do rúk. A ak niečo nevyriešil, tak s prípadom ešte neskončil.

Vlastne, vyriešil všetko až na prípad jeho vlastnej dcéry. Teda k dolapeniu podobných páchateľov ho hnala veľmi osobná motivácia. Nech ho to stálo čokoľvek. Chcel dostať každého jedného a raz nájsť aj toho, ktorý mal na svedomí dcérin život.

„Áno pane, zistili sme niečo, čo bude istotne práve vás, zaujímať."

Neznela nadšene, aj keď prišla s dobrými správami, že niečo našli. Prečo? Mala by byť rada, že sme sa konečne v prípade pohli. Celé dni sme nikam nepokročili a už som mal z toho polovicu hlavy plešatú, pomyslel si Sebastián Gray.

„Prišli výsledky DNA," nepriamo objasnila žena v bledom plášti.

Sebastián Gray už začínal nervózne poklepkávať nohou po chladnej dlážke. Neznášal, keď ho niekto zbytočne naťahoval. „No a?"

„Náš podozrivý má genetickú zhodu s jedných z vašich hľadaných mužov, detektív. DNA sa zhoduje s Gabrielom Averasim."

Tvár mu zbelela, cítil ako sa mu každý chlp na tele postavil. Potom nič nevidel. Pred očami sa mu zahmlilo a tvrdo dopadol na zem.


Vražda za trestWhere stories live. Discover now