Gemini menghempaskan Fourth di atas katil dan dia menindih Fourth.
" Gem.. Gemm... " Fourth memegang dada Gemini, menetapkan jarak tubuhnya dengan Gemini supaya mereka tidak melekat.
" Kenapa kau tak faham kehendak aku ?! " tanya Gemini sambil menarik rambut Fourth supaya Fourth menatap ke arahnya.
Fourth menjerit kecil, kesakitan bila Gemini menarik rambutnya. Kepalanya terdongak, memandang Gemini dengan pipi yang memerah-merah.
" Kenapa kau seperti ini ? " tanya Fourth dengan nafas yang tersekat-sekat.
" Kau tidak tahu sikap aku ke ? Aku tak suka milik aku disentuh oleh orang lain ! Aku nampak semuanya semasa majlis Valentine's Day di sekolah kau. Apakah kau seronok dapat berciuman dengan lelaki lain selain aku ? " marah Gemini, mendekatkan wajahnya dengan wajah Fourth sampaikan Fourth dapat merasakan nafas Gemini yang memburu laju dan panas.
" Gem... " Fourth menolak dada Gemini dengan kasar.
Gemini tidak mempedulikan Fourth. Gemini terus mengucup bibir Fourth secara paksa membuatkan Fourth kehabisan nafas.
Fourth berfikir. Bagaimana mahu menghentikan sikap Gemini ini ?
Gemini mulai turun ke leher Fourth dan dia rakus menjamah leher putih tersebut.
L'âme.. aghh.. nghhm en nhh.. peine
II vit... ahh.. mais.. shh.. parle à peine
II I' ..arhhh...attend
Devant ...ahhh.. cetter aghh.. photo d' antan.. ahhhhh...
II, il n'est ngh .. pass fou
II y croit c' est tout... ahhhh Gem...
II la voit..ah.. partout
II I' at anghhh.. tend debout
Aghhh une rose à ahhhh.. la main
À part .. ahhh shit ! elle, il n' attend rien... nghhh goshh Gem...
Rien autour n'a de sens ahhhh
Et I'air est lourdddhhhh...
Le regard ahhh aaa..absent
II est seul, il lui nhhhhh.. parle souvent
II, il n'est pas fou... arhhhh..
II I'aime.. gemmm. stop it.. ahhhh c'est tout.. nghhh
II la voit partout.. nghhh ahh..
II I' attend debout ahhh debout
Une rose erhhhhh yaahh à la main
Non, non plus rien ne le reticenttthhh
Dans sa love story aahhhhh gemm !
Setitis air mata Fourth jatuh bila menyanyi lagu itu dengan nada yang tersekat-sekat.
YOU ARE READING
Flower and Cigarettes
Roman d'amour" Apakah kau masih simpan bunga itu ? " - Gemini " Iya, aku masih simpan. Kau ? " - Fourth " Masih dan ia sungguh mekar sekali " - Gemini . . . . . . . . . . . .. . . . " Mahu dengar sesuatu yang manis ? " - Gemini " Berhe...