-Мадси, какво става, по дяволите? - попита ме Руби, а аз събрах вежди. Бях писал на момчетата от Relaxed of Bad да дойдат, а Русият дявол се беше появил. От къде изобщо беше разбрала къде съм?
-Мисля, че аз съм този, който трябва да те попита това. Какво правиш тук, Руби? - скръстих ръце пред гърдите си и се облегнах назад в стола си.
-Джулиет ми се обади. Каза, че си писал в групата ви с момчетата и се е притеснила. - обяснението й ми напомни, че Джулс наистина беше добавена към груповия чат на Relaxed of Bad, тъй като все още се опитвахме да я убедим да бъде наш член. Безуспешно, защото все още работеше като районен прокурор. -С право се е притеснила. Какво правиш в студиото по това време?
-Карам колело. - казах саркастично. -Не е ли очевидно какво правя в звукозаписно студио?
-В два сутринта? Няколко часа след като видя Дейзи? Докс, искаш ли да поговорим? - посочих с очи на Ру свободния стол до мен, а тя тръгна бавно в негова посока. Секунди по-късно вече седеше срещу мен.
-Мислиш, че пак съм изкукуригал, нали? - потропвах раздразнено с крак по пода, чакайки отговор.
-Не, но мисля, че се опитваш да задържиш чувствата си в себе си, а това не е полезно. - изглеждаше притеснена. Знаех, че е притеснена. Преди години двамата посещавахме едно и също психиатрично заведение. Бях сигурен, че се опитва да ми помогне с методите, които беше научила от професионалистите там.
-Руби, знам, че искаш да ми помогнеш, но наистина съм добре. От години пиша музика посред нощите. - опитах се да й обясня възможно най-спокойно, въпреки че нямах търпение да си тръгне, за да започна със записването. Беше ме страх, че ще забравя мелодията на песента, която бях написал.
-В два сутринта? - повдигна вежди.
-Да, в два сутринта. Много музиканти творят най-добре през нощта. Бас ловя, че нямаше да направи впечатление на никого, ако не бях пробвал да се самоубия, нали?
-Мадси, нямах това предвид. - понечи да хване ръката ми.
-Къде е Деймън? Предполагам Джулс се е обадила на него. - говорех с равен тон. Този разговор изобщо не ми се нравеше.
-Отиде до Блакдаун, за да вземе Джулс. Тя също искаше да дойде, но Гавин е заспал за пръв път от няколко дни и не искаше да го буди.
YOU ARE READING
reasons to blame you
RomanceGOLDENDALE'S ELITE BOOK #4 ДЕЙЗИ Бях в затвор - в затвора на собственото си тяло. Всичко започна много преди да падна от скалите и да остана в количка. Бях в затвора на желанията на родителите си от както се помня. Заради тях можех да виня единствен...