28 ❆ maddox

22 4 0
                                    

Ако някой преди година ми беше казал, че ще видя отново Дейзи и няма да пропадна в тъмнина, нямаше да му повярвам. Ако някой преди две години ми беше казал, че ще съм окей с това Дейзи да е сгодена за друг, и то не брат ми, а аз ще отида на празненството им, щях да го фрасна. Ако някой ми беше казал преди три години, че с Лео ще седим на една маса и ще пием кафе, щях да му се изсмея. Но ето че всичко беше истина.

Годеникът на Дейзи, принц Крисчън Грималди се беше свързал с Руби и беше поканил всички ни на празненството по случай годежа им. Проверих го в интернет и ми изглеждаше като да бъде добър крал някой ден. Като се има предвид, че повечето статии за него бяха свързани с дарения, които е направил, можех да кажа, че е най-подходящият кандидат за ангел като Дейз.

А относно Лео – след разкритието защо е убил Айвъри, той отново беше за мен онова момче, което познавах като тинейджър. Беше надут и вечно намръщен, но в същото време беше най-добрата компания за видео игри или баскетбол. С Руби напоследък бяха успели да изградят цивилни отношения, имайки предвид, че тя беше страдала най-много от поведението на Лео. Имах чувството, че Русият дявол беше разбрала защо той се държи така и успя да му прости – не че Лео се е извинявал, де. Поне не директно. Въпреки това, мисля, че кандидатурата му за сенатор, за да заеме мястото на Парис Харпър, който беше изнасилил Ру, беше неговият начин да се извини.

Вече почти всички бяхме готови за празненството като с Лео бяхме успели да се приготвим най-бързо и имахме времето да изпием по едно еспресо. Единствено Руби и Джулиет все още не бяха дошли – едната си правеше прическа, а другата пишкаше; какво да ги правим бременните жени, простено й е.

-Да си вържа ли косата или да я оставя пусната? - попита Ру като ни показа и двата варианта, вдигайки косата си с ръка, а после я пусна от двете страни на лицето си.

-Всякак си красива. - рече й Деймън, а очите му сякаш образуваха сърчица докато гледаше годеницата си. Ммм, определено ще е по-добре вързана.

-Вържи се. Ще се отървеш от клепналите очи и в същото време ще ти се вижда по-добре грима. - каза Лео с равен тон като беше сръчкан от по-големия си брат. -Какво, Ди? Да я лъжа ли?

Ру излезе от стаята тичешком без да каже нищо, а няма и минута по-късно извика от другата стая.

-Благодаря, Лео! - с тези си думи предизвика смеха на останалите, а по-малкият Нийл намести вратовръзката си с каменно изражение. Окей, Лео беше забавен и бях започнал да го харесвам.

reasons to blame you Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin