Десет години по-рано
Ровех из лазанята и гарнитурата от салата в чинията си докато родителите ми обсъждаха какво щяхме да учим с брат ми след като завършим. Очевидно този разговор не ми беше толкова интересен колкото на Гавин, който беше решил, че ще поеме бизнеса на татко някой ден – грешен избор, според мен, но кой ме пита изобщо.
-Мисля, че университетът в Бранфорд ще бъде перфектният избор, Гавин. - говореше татко, който почти не беше докоснал храната в чинията си. Беше му по-важно да натрапи мнението си за бъдещото ни вместо да се нахрани като всеки нормален човек в осем часа на масата с топла храна пред себе си. -Вандербилт държат изкъсо преподавателите си, така че там са събрани дори по-добри професори от тези в Бръшляновата лига.
Погледнах към мама, която мълчеше и слушаше татко. Тя сякаш нямаше думата в семейството ни, въпреки че беше приятелка с Блеър Вандербилт, в чиято чест беше университетът, в който Далтон Финли искаше синовете му да учат – да, и за мен имаше вече някакви планове, които не ми се харесваха особено.
-Не си ли съгласен, Мадокс? - гласът на баща ми прекъсна разсъжденията ми. Обърнах се към него, срещайки очакващите му сини очи.
-За? - повдигнах вежда. Нямаше смисъл да се преструвам, че съм следял разговора, така че реших да бъда честен. И без това не бях ядосвал баща си наскоро.
-Че Бръшляновата лига е надценена. - обясни ми накратко със спокоен тон. Окей, явно наистина искаше да чуе как потвърждавам мнението му, за да не направи коментар, че пак съм разсеян.
-Казваш го, защото чичо Деклан планира да изпрати Джулс и Грей в Харвард ли? - попитах, ровейки из чинията си.
-Не. - опита се да скрие раздразнението си, че съм разкрил защо не харесва Бръшляновата лига. Няма да лъжа, ако кажа, че го беше страх, че с Джи няма да успеем да влезем в Харвард и затова ни размяташе Бранфордския университет пред очите. -Очевидно е, че Деклан не иска хората да си мислят, че децата му имат висок успех, защото университетът им е на семейството на съпругата му. Гейбриъл и Чарлз също искат да изпратят Айвъри и Деймън в Бранфорд.
С Гавин се спогледахме. О, Деймън определено нямаше да учи в Бранфорд след като стана част от Академията на Ферари и обещаното му място във Формула 1, ако спечели Формула 2.
ESTÁS LEYENDO
reasons to blame you
RomanceGOLDENDALE'S ELITE BOOK #4 ДЕЙЗИ Бях в затвор - в затвора на собственото си тяло. Всичко започна много преди да падна от скалите и да остана в количка. Бях в затвора на желанията на родителите си от както се помня. Заради тях можех да виня единствен...