18 ❅ daisy

21 6 0
                                    

Осем години по-рано

Новогодишният прием на родителите ми беше първото събитие, на което с Гавин показвахме връзката си. Дори не знам защо се съгласих да бъда негово гадже. Всъщност знам.

Бях ядосана на Мадокс. Бях му бясна, защото преди една година ми беше казал, че не е безразличен към мен. Беше ме целунал, а след това продължи да се прави, че съм като по-малка сестра за него.

Гавин започна да показва интереса си към мен. На него не му пукаше, че съм по-малка, и не твърдеше, че не иска да съсипва невинността ми. Родителите ми също го харесваха. Според баща ми, Гавин беше по-добрият избор.

Сега живеех перфектният живот за пред хората, но вътре в мен сърцето ми се бушуваше. Мадокс ме гледаше накриво през повечето време и гледаше да ме избягва още повече. Имах чувството, че още по-показно си лягаше с много момичета. Нарочно ли го правеше, не можех да кажа, но изобщо не ми беше приятно.

А сега ми се налагаше да го гледам как танцува с Джулиет докато аз съм в обятията на Гавин и се движим в ритъма на валса. Изглеждаха сякаш бяха излезли от някои филм. Той я беше хванал нежно за кръста и не отделяше поглед от нея. Нито за миг не погледна в наша посока, въпреки че и двамата с Джи постоянно им хвърляхме погледи.

-Странна комбинация. - измърмори Гавин, карайки ме да погледна към него.

-Странна, да. - промълвих като дори не можех да се накарам да се усмихна. Гавин беше стиснал ръката си в юмрук зад кръста ми. -Мислиш ли, че Мадокс я харесва?

-Не. - рече уверено, хвърляйки им пореден поглед. Не изглеждаше сякаш гледката му харесва, въпреки че брат му и компанията му си шушукаха нещо и се усмихваха. -Мадокс използва Джулиет. - обясни ми.

-За? - повдигнах вежда, а музиката спря. Всички ръкопляскаха на музикантите, които бяха изсвирили валса, а след като започнаха нова мелодия, някои отново затанцуваха, а други се спряха, за да си поговорят и да пийнат нещо.

-Защото това е Мадокс. Досега никога не е имал дори нещо, подобно на връзка. - обясни ми Гавин, когато се спряхме около една свободна маса, а келнерът ни донесе чаши с шампанско.

-Това не значи, че никога няма да има сериозни намерения към някое момиче. - казах. Исках да убедя не толкова Джи, а по-скоро себе си, че Мадокс все някога ще спре с фазата си на плейбой и ще се влюби истински. Искаше ми се момичето за него да съм аз, но не можех да пренебрегна факта, че Джулиет е прекрасна и определено може да промени Докс, ако той го поиска.

reasons to blame you Where stories live. Discover now