thank you ꕥ lilac119

23 6 2
                                    

Имам чувството, че това е някакъв сън, а светът, който създадох в главата си, не е написан в четири книги, до които всеки би могъл да се докосне.

Искам да благодаря на всеки, който е прочел поредицата, а дори и не цялата, всеки, който е гласувал, коментирал или просто е погледнал към моите творби и е решил да им даде шанс.

Писането за мен е начин да излея многото мисли от главата си, да излекувам трудностите, които изпитвам, давайки ги на мои герои, за да можем заедно да намерим светлината в тунела. Всеки един герой, за който съм писала, има място в сърцето ми без значение края, който е получил.

Силно се надявам "Елитът на Голдъндейл" да е била интересна за вас поредица и да не съм ви загубила времето. Оценявам вашите коментари, лични съобщения и гласове. Карате ме да вярвам, че може би не съм толкова зле колкото си мисля, макар че съм далеч от професионалист.

Благодаря ви, че ми дадохте причина да правя това, което обичам. Надявам се, че скоро ще успея да ви зарадвам с нов проект, а ако не е писано, героите ми и историите ми ще продължат да живеят в главата ми.

Ако не сте направили теста "Кой герой от Елитът на Голдъндейл си?", можете да го направите на този линк: https://uquiz.com/hh4gg5

Можете да ме намерите още:
– в TikTok: 119lilac
– в Instagram: 119lilac

Love, Lilac 🖤

reasons to blame you Where stories live. Discover now