Dün gece ben ağlıyorum diye Haktan başımda beklemişti ve ağlamam durana, uyuyana, kadar yanımda kalmıştı. Sabah uyandığımda onu yanımda görmemle de uyuyakaldığını anlamıştım.
Ona baktım, sessizce uyuyordu ve çok tatlı gözüküyordu. Yavaşça ona dönüp onu seyrettim.
Alnına düşen koyu kahverengi saçlarını alnından çektim ve yavaşça saçını okşadım. Elim yanağına geldiğinde avcumun içini öptü, elimi hızlıca çektim. Vücudumdaki bütün kanın yanaklarıma akın ettiğini hissediyordum. Bakışlarımı odanın öbür tarafına çevirdim. Gülme sesleri geliyordu.
"Sen uyumuyor muydun?" dedim kekeleyerek, utanmıştım. Kafamın altındaki koluyla beni kendine çekip şakağıma bir öpücük kondurdu. Kalbim küt küt atmaya başlamıştı. Neden bir anda böyle olmuştu ki?
Saatime baktım, ardından da ona baktım.
"Dükkanı açmam lazım." dedim.
"Anahtarların?"
"Açtıracağım evin kapısını Davut abiye." dedim Davut abi çilingirdi.
"Kahvaltı yap, öyle gidersin." dediğinde ona baktım.
"Ben dükkanda bir şeyler yerim, zaten dün de gitmedim." dediğimde yüzümün her yerini inceledi, bir süre gözleri dudaklarımda dursa da hemen çekti gözlerini ve kafasını diğer yöne çevirdi.
"Nasıl istersen." dediğinde ona baktım bir süre, ardından doğruldum.
━━━━
Davut abi kapıyı açınca direkt içeri girip anahtarlarımı ve telefonumu almıştım. Ardından da tamirhaneye gitmiştim.
"Oğlum sen neredesin ya?" dedi Rıfat Usta bana sarılarak.
"Ailevi sorunlar Usta, kusura bakma endişelendirdim." dediğimde sırtımı patpatlayıp geri çekildi.
"Bir daha olmasın, merak ettik seni." dediğinde kafamı salladım.
"İş var mı Usta?" dediğimde gülümseyip liftedeki arabayı gösterdi. Tulumumu giymeye giderken konuştum.
"Ön takımda mı var sıkıntı?" dedim ve tulumu giyip geri geldim.
"Aynen, birkaç yerinde de sıkıntı var."
"Tamamdır, bende." dedim ve hemen arabanın altına girip arabayı inceledim. Değişecek parçaları değiştirdim ve diğer yerlerine de bakıp düzeltilmesi gereken yerleri düzelttim.
Ardından başka bir iş olmadığı için oturup telefonumdaki uygulamalarda gezindim.
"Selamun aleyküm." diyerek giren tanıdık sesin sahibine çevirdim kafamı, gülümsedim.
"Aleyküm selam, hoş geldin." dediğimde o da gülümseyip karşımdaki sandalyeye oturdu.
"Hoş buldum, naber?"
"İyidir, senden?" dedim ve telefonu kapatıp masaya koydum.
"İyidir benden de. Akşam tepeye çıkıyoruz, gelecek misin?" dediğinde bir süre düşünüp cevap verdim.
"Gelirim." dediğimde gülümsedi.
"Ben seni alırım o zaman?" dediğinde kafamı salladım onaylarcasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atahan - BxB
Short StoryAtahan 8 ay önce ailesiyle kavga etmişti, babasını bıçaklamıştı. Babası ondan şikayetçi olmamıştı ama Atahan artık o evde daha fazla durmak istemiyordu, bu yüzden kendine bir mahalleden ev tuttu ve orada yaşamaya başladı. Bir tamircide de çalışmaya...