"Ben şu an çok heyecanlandım ama." dedi Atahan, Haktan'ın evinin önündeyken.
"Niye?" dedi gülerek.
"Niyesi mi var? Sevgili olduğumuzu biliyorlar, ailen onlar, insan ister istemez şey oluyor." dediğinde anahtarı çıkardı cebinden.
"Senin de ailen sayılır, gel." diyip açtı kapıyı Haktan ve Atahan'ın da içeri girmesini bekleyip kapıyı kapattı. Ardından da içeri gitmeden önce Atahan tişörtünden çekiştirdi Haktan'ı.
"Hayatımın anlamı, streslenme, heyecanlanmana da gerek yok, önceden de geldin." dediğinde kaşlarını çattı Atahan.
"Aynı şey mi?" dediğinde gülüp yanağından öptü Atahan'ın hızla. Atahan derin nefes alıp versi ve Haktan'ı takip etti.
"Biz geldik." dediğinde annesi güldü.
"Hoş geldiniz." dedi gülerken.
"Hoş geldiniz." dedi babası da.
"Hoş bulduk." dedi Haktan, Atahan gülümseyerek kafasını salladı.
"E, hadi, yemek hazır." dediğinde sofraya oturmuşlardı, önce büyüklwr yemeye başladıktan sonra Haktan ile Atahan da yemeye başlamıştı.
"Rahat ol." dedi Haktan, annesiyle babası birbirine bakarken Atahan'ın kulağına doğru.
"Demesi kolay." dedi aynı şekilde ve önündeki sudan içti. Haktan gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı ve yemeye devam etti.
"Nasılsın Atahan?" dedi babası Atahan'a dönüp, Atahan elindeki kaşığı bırakıp kucağındaki elinin yanında koydu ve elleriyle oynamaya başladı.
"Teşekkürler, siz nasılsınız?"
"İyilik, ne olsun? Nasıl gidiyor?"
"İşler mi, Haktan'la mı?" dediğinde hafifçe güldü babası.
"İkisi de."
"İkisi de gayet iyi gidiyor, değil mi?" dedi Haktan'a bakıp.
"Çok iyi gidiyor." dedi Haktan 32 diş gülümseyerek. Ardından sağ elini yan tarafındaki Atahan'ın elinin üzerine koydu ve yemeğini bitirdi.
"Anne, yemek." dedi tabağını uzatıp. Annesiyle babası gülerken, Atahan da güldü.
"Vereyim oğlum." dedi ve ayaklandı annesi, ardından gitmeden Atahan'a bakıp konuştu.
"İlk defa gelmiyorsun sen de oğlum, rahat ol." dediğinde derin bir nefes aldı Atahan.
****
"Misafirlikte, tek kalmış çocuklar gibiydin." dedi Haktan kolunu Atahan'ın omzuna dolayarak.
"Sus."
"Sustur." dediğinde ağzını kapattı Haktan'ın.
"Elle kapatmak nedir hayatımın anlamı ya, insan öper."
"Sokağın ortasında mı öpeyim?"
"Öp, farketmez." dediğinde bir şey demeden Atahan'ın evine doğru yürümeye devam ettiler.
Atahan kapıyı açıp Haktan'ın girmesini bekledi, o girince arkasından girip kapıyı kapattı ve elinden tutup kendine çekti, ardından ellerini de Haktan'ın yanaklarına koyup dudaklarına kapandı. Haktan karşılık verip kollarını Atahan'ın beline doladı. Öpüşmeleri derinleşirken Haktan, Atahan'ın belindeki kollarını daha da sıktı. Atahan dudaklarından ayrıldığında Haktan alnını Atahan'ın alnına yasladı.
"Öptüm." dediğinde güldü Haktan.
"Öptün." dediğinde bu sefer Atahan güldü.
━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━
Buyrunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atahan - BxB
Short StoryAtahan 8 ay önce ailesiyle kavga etmişti, babasını bıçaklamıştı. Babası ondan şikayetçi olmamıştı ama Atahan artık o evde daha fazla durmak istemiyordu, bu yüzden kendine bir mahalleden ev tuttu ve orada yaşamaya başladı. Bir tamircide de çalışmaya...