15┃Yemek

977 74 2
                                    

Haktan'ı daha fazla yalnız bırakmak istemediğim için hızlıca yapmam gerekenleri yapıp eve gelmiştim.

Eve geldiğimde ilk olarak mutfağa ilerleyip ekmekleri bıraktım ve Haktan'ın yanına, yani salona geçtim. Uyumaya devam ediyordu, yattığı koktuğun karşısındaki tekli koltuğa rahat bir pozisyonda oturup kafamı geriye yasladım. Sonrasında biraz kestirmek için gözlerimi kapattım.

━━━━━━━

Gözlerimi açtığımda yattığım tekli koltukta olmadığımı farketmiştim, yatağımdaydım. Haktan kalkıp beni buraya taşımıştı sanırsam. Yataktan kalkıp odadan çıktım ve hafifçe gelen seslerin olduğu yöne yani mutfağa doğru ilerledim.

Kapıdan içeriye girince ocağın önünde duran Haktan'ı, daha doğrusu çıplak olan sırtını gördüm. Pansuman yapacağım diye üstünü çıkartmıştım ve hâlâ öyle duruyordu.

Omzunun üstünden bana bakıp konuşmaya başlayınca yanına doğru ilerledim.

"Kusuruma bakma, izin almadan eşyalarına dokundum."

"Önemli değil de, bana söyleseydin ben yapardım." dedim tezgaha ellerimi ve bedenimi yaslayarak.

"Çok güzel uyuyordun, kıyamadım." dedi gülümseyerek, gözleri kısılmıştı.

"Sen otur, ben koyarım yemekleri." dedim ensemi ovarak.

"Oturayım bari." dedi ve arkamızda kalan masaya doğru ilerleyip sandalyeyi krndine doğru çekti ve oturdu.

Yaptığı yemekten tabaklara doldurup dolaptan iki tane limonlu soda aldım, evde başka içecek yoktu. Ardından masaya doğru ilerleyip tabaklarla sodaları masaya bıraktım.

"Ellerine sağlık." dedim.

"Afiyet olsun." diyip tabağındaki yemekten bir kaşık alıp ağzına attı.

"İyisin değil mi?" dedim sodayı elime alarak.

"İyiyim, sağ ol. Biraz endişelendirdim sanırım seni." dedi bana bakarak, ona bakarak sodayı ağzıma götürdüm ve dişimle kapağını açtım. Kapağı masaya bırakıp bir dizimi kendime doğru çektim.

"İyiysen sorun yok." diyip sodamı yudumladım.

Ben kendime az koyduğum için yemeği çabuk bitirmiştim. Kirli tabağım ve çatalı alıp tezgaha doğru ilerledim.

Tabakları sudan geçirip tezgaha koydum. Tam arkamı döndüğüm sırada da Haktan'la karşılaştım, üzerime doğru edildiğinde yutkundum.

Tabakları bırakıp geri çekildi ve gözlerime baktı, sonrasında da önümden çekildi.

━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

Merhabaa:')

1 aydır bölüm atmadığım için kusuruma bakmayın. Aradan sonra anca bu kadar yazabildim...

Umarım beğenmişsinizdirr.

Atahan - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin