31┃Göz Kaçırma

114 17 2
                                    

Atahan kafasını yan çevirdi Haktan'ın daha rahat öpebilmesi için. Haktan onu öprerken Atahan da onun ensesinden tutup oradaki saçları çekiştiriyordu.

Bir süre daha öpüp emdikten sonra üzerini sıyırdı Atahan'ın. Dudaklarını göğüs ucuna getirip emdi orayı, Atahan öbür elini de ensesine attı.

Haktan öbür göğüs ucunu da baş parmağı ve işaret parmağının arasına alıp sıkınca Atahan az önceki kısık inlemelerine nazaran daha yüksek bir sesle inledi.

Haktan sırıtıp devam ediyordu. Daha sonrasında öpüşlerini yavaş yavaş alt tarafına doğru indirdi, pantolonunun hizasına gelince doğruldu ve dudaklarına doğru eğildi Atahan'ın. Atahan onun öpmesini beklemeden dudaklarına yapışınca Haktan karşılık verdi direkt.

Ardından dudaklarından ayrılıp üzerindeki kazağı çıkardı ve tekrar eğildi üzerine. Atahan onun öpüşüne karşılık verirken ellerini de Haktan'ın vücudunda yavaş yavaş gezindirmeye başladı.

Haktan elini onun pantolonuna atıp fermuarını ve düğmesini açıp elini iç çamaşırının içine atıp aletine ellediğinde Atahan onun dudaklarından ayrılıp elinin olduğu yere baktı.

"Fazla mı ileriye gittim?" dedi kulağına doğru ve elini çekti. Atahan yutkundu ve bir şey demeyip onun elini az önce koyduğu yere, yani aletinin üzerine koydu. Kafasını olumsuz anlamda salladığında Haktan bir yandan onun boynunu emerken bir yandan da aletini yukarıya aşağıya doğru hareket ettiriyordu. Atahan kollarını onun boynuna dolayıp inlemelerini onun omzunda bastırmaya çalışıyordu.

"Duymak istiyorum." dedi Haktan onun kulağına doğru. Atahan onun söylemesini bekliyormuş gibi bastırmamaya başladı inlemelerini.

Haktan onun sesleriyle birlikte elini de hızlandırmaya başlamıştı.

"Atahan." diye seslendi Haktan.

"Yavrum." diye seslendi tekrar, Atahan gözlerini açıp baktı ona.

"Aşkım." diyip sarılınca Haktan gülümsedi.

"İyi misin?"

"İyiyim." dedi uykulu sesiyle.

"Terlisin ama, bu havada soğuk soğuk terlemişsin." diyince ayrıldı ondan.

"Duş al istersen ya da kıyafetlerini değiştir, hasta olursun." dediğinde gülümsedi.

"Tamam." dedi ve dönüp uyumaya devam etti.

"Sana diyorum." dedi arkasından sarılıp.

"Tamam." diyince öptü boynundan Haktan onu.

"Kalk." dediğinde oflayıp doğruldu Atahan.

"Oflama, hasta olacaksın." dediğinde kaşlarını çatıp ona baktı.

"Kalk, duş al."

"Of, tamam." diyip kalktı yataktan.

Banyoya doğru ilerleyip kıyafetlerini çıkardı ve duşakabine girdi. Suyu açıp altında durdu ve gözlerinin alt kısmına kaymasıyla bir küfür mırıldandı.

"Hassiktir ya." dedi ve aklına rüyası geldi, daha doğrusu olanların rüya olduğu geldi aklına.

"Bir rüyadan mı etkilendim şimdi?" dedi kendi kendine ve biraz öyle durup yıkandı ve işini halledip kapının arkasındaki bornozunu giyip odasına ilerledi. Dolaptan kıyafetlerini alıp giyerken aklına rüyası gelmişti.

"Yavrum, çıktın mı duştan?" diye seslendiğinde yutkundu.

"Çıktım, giyiniyorum." dedi sesi titrerken. Atahan kıyafetlerini giydikten sonra Haktan'ın yanına, mutfağa, geldi. Haktan ona bakıp konuştu.

"Niye kurulamadın saçlarını?"

"Kurur kendisi." dedi gözlerini kaçırarak.

"Ben sana hasta olma diye duş aldırıyorum, kafanı kurulamıyorsun. Ya sabır." diyip elinden tuttu ve kendiyle birlikte odaya çekti Atahan'ı. Fön makinesini alıp prize taktı ve saçlarını kurtulamaya başladı Atahan'ın.

"Ben kurularım tamam." dediğinde Haktan onu duyamadığı için eğildi.

"Ben kurularım." dediğinde güldü ve yanağından öpüp kurulamaya devam etti. İyice kuruladığında kapatıp fişini de çekti.

"Kahvaltıyı hazırladım." dedi ve onun elini tutup mutfağa getirdi kendisiyle birlikte.

"Geç otur, çayları getireyim ben de." dediğinde kafasını sallayıp oturdu Atahan. Haktan dediği gibi çayları doldurup getirdi ve kahvaltılarını yapmaya başladılar, bu sürede de Atahan gözlerini kaçırıyordu ondan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Atahan - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin