"Hoş geldin." dedi Haktan kocaman gülümseyerek, yanlarına gelen Atahan'a.
"Hoş buldum." dedi Atahan da gülümseyerek ve Haktan'ın yanına oturdu. Haktan kolunu Atahan'ın omzuna atarak Şakir abiye doğru konuştu.
"Sodayı versene." dediğinde Şakir limonlu sodayı uzattı, açacak olmadığı için Haktan dişiyle açıp verdi sodayı Atahan'a.
"Dişini kıracaksın." dedi Atahan.
"Bir şey olmaz."
"Oğlum vallahi sikeceğim artık, ne yapıyorsan yap, şu kızlar peşini bıraksın." dedi İbrahim. Atahan, Haktan'a bakınca Haktan da ona baktı.
"Ne oldu?" dedi İbrahim'e bakıp, göz ucuyla da Atahan'a bakmıştı.
"Yeter işte amına koyayım. Mahallenin bütün kızları niye sana aşık, tamam yakışıklısın, iyisin, hoşsun da, neden aşıklar?" dediğinde yanındaki bira şişesinden birkaç yudum aldı.
"Nereden bileyim ben lan?" dediğinde Şakir konuştu bu sefer.
"Lan, senin sevdiğin vardı sanki, ne oldu ona?" dediğinde Atahan'a bir bakış atıp kuruyan alt dudağını diliyle ıslattı ve Şakir'e döndü.
"Çok seviyorum be!" dedi gülerek. Atahan gülümsedi onun bu haline.
"Diyorsun? Adama bak ulan, seneler sonra birinden hoşlandı bize söylemiyor." dedi Şakir sitem edercesine.
"Hoşlanmıyorum oğlum, aşığım, kör kütük hem de." dediğinde güldü hepsi.
"Kim lan?"
"Lan, Özüm olmasın?" dedi Ali. Atahan, Haktan'a baktığında, sıçtığını anlamıştı.
"Yok, ne Özüm'ü." dedi Atahan'a bakarak.
"Vallaha Özüm, ahan da Özüm." dediğinde limonlu sodasını bitirip konuştu Atahan.
"Ben biraz yorgunum da bugün abilerim, eve geçsem sıkıntı olur mu?"
"Yok kardeşim, yorgunsan ne sıkıntısı." dedi Ali. Atahan ayaklandı ve şişesini de eline aldı.
"İyi geceler." dediğinde hepsi aynı şekilde karşılık verdi, Haktan hariç, Atahan'a bakıyordu sadece. Atahan arkasını dönüp yanlarından gitti ve yolun kenarındaki çöpe de elindeki şişeyi attı.
Haktan ayaklanıp konuştu.
"Özüm'ünüze sıçayım sizin." dedi Haktan kaşları çatık bir şekilde.
"Ne oldu amına koyayım?" dedi Şakir.
"Ben sizin amınıza koyacağım, ne kaçırıyorsunuz lan çocuğu?"
"Yorgunum dedi ya kardeşim."
"Bok yorgun, trip yiyeceğim şimdi, yine boş yere, ne oldu da Özüm'le aramızda, siz Özüm diyorsunuz?"
"Ne tribi amına koyayım?" dedi Ali anlamaz gözlerle bakıp.
"Lan neyini anlamıyorsun? Al sana Atahan, al sana sevdiğim işte, of." diyip yanlarından ayrıldı ve hızla ilerleyip Atahan'a yetişmeye çalıştı.
"Atahan sevdiğim mi dedi şimdi?" dedi Şakir.
"Öyle dedi." dedi İbrahim. Ağızları açık Haktan'ın arkasından bakıyorlardı. Haktan, Atahan'ın arkasından hızla gidiyordu ama Atahan arkasına dönüp bakmıyordu, Atahan kendinin bu kıskançlığına şaşırıyordu ama Haktan'ı sevme miktarına bakarsa bu kadar kıskanç olması normaldi.
Atahan evin önüne geldiğinde Haktan koşmaya başladı ve Atahan tam kapıyı kapatacakken tuttu kapıyı, nefes nefese konuştu.
"Yavrum, bir dursana." dediğinde dönüp çatık kaşlarıyla ona baktı Atahan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atahan - BxB
Short StoryAtahan 8 ay önce ailesiyle kavga etmişti, babasını bıçaklamıştı. Babası ondan şikayetçi olmamıştı ama Atahan artık o evde daha fazla durmak istemiyordu, bu yüzden kendine bir mahalleden ev tuttu ve orada yaşamaya başladı. Bir tamircide de çalışmaya...