jestem sara kaulitz

312 8 1
                                    

Jestem Sara kaulitz. Jeszcze nie dawano byłam Jones. Jak życie może się szybko zmienić.. ale nie żałuję. Mamy już z Tomem 19 lat. To według mnie idealny czas na zaręczyny. Chcemy również postarać się o dziecko.

Tom ostatnio zmienił swój styl. Nie ma już dredów tylko piękne długie warkocze. Bill również zmienił styl układania włosów. I makijażu. Jego makijaż jest bardziej odważny a włosy bardziej eleganckie. Będę tęskniła za moim jeżykiem..

*zdj dla uwagi *

Był piątek, 12 września

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Był piątek, 12 września. Dziś spieszyłam się na wykład na mojej uczelni. Studiowałam kosmetologie. Zawsze kręciło mnie to jakoś. Ale strasznie dużo nauki.
-hej tom, co gotujesz?
Zapytałam gdy zobaczyłam toma stojącego przy płycie indukcyjnej w naszej kuchni. Bill siedział na kanapie I bacznie mi się przyglądał.
-coś nie tak bill? Jestem brudna czy coś?
-nie, tak patrzę sobie
-aha.

Idzie się do tego przyzwyczaić. Oni mają tak zawsze.

Okazało się że tom zrobił moje ulubione pankejsy z nutella i bananem.

-dziekuje kochanie. Było bardzo dobre, muszę lecieć pa.
Pa bill!
Podbiegłam do obu chłopców, Billa Przytuliłam a toma pocałowałam i wyszłam.

Do uczelni dzielił mnie kilometr, postanowiłam przejść się pieszo.

Gdy doszłam był pierwszy dzień zajęć. Wiem że późno ale tak akurat pasowało. Nauczyciele się przedstawili a po tem standardowo uczniowie.
-dzień dobry wszystkim. Chciał bym przedstawić waszych wykładowców w tym roku.

Przedstawili wykładowców a po tem my siebie nawzajem.

-hej jestem Sara, a ty?
-cześć emma
-miło mi, siadasz ze mną?
-mi również, jasne.

Usiadłam z emmą. I pierwszy temat był oczywiście o tokio hotel.

-EJ TO TY JESTEŚ SARA! SARA JONES.. ZNACZY JUŻ KAULITZ !?
-Tak tak to ja.
-łał jestem mega fanką tokio hotel a tym bardziej Billa.
-bill to mój przyjaciel. Ale uprzedzam ze jest zajęty
-tak wiem ja nie otym.

Bardzo ale to bardzo ucieszyło mnie to że emma nie jest jedną z psycholożką fanek Billa.

Nawet nie wiem kiedy skończył się wykład bo był już koniec.

-już koniec serio?  To co o 17 w kawiarni ?
-jasne. Pa
-Pa
Umówiłam się z emm do kawiarni obok na 17. W drodze do domu pisałam z billem

Bill💋😘 aktywny/a teraz

-jak tam było?

     -powiem Ci że nie nagorzej

-ooo to super

        -No idę dziś z koleżanka  do kawiarni na 17

-łał jestem pod wrażnieim
-mam nadzieję że nie jest moją koljena psycho fanką

Love Life /tom Kaulitz Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz