...Do chvíle jsem usnula...
Seděla jsem v kanceláři manažera Kiss Entertainmentu. Byla jsem nervózní. Ráno mi Soo-ah řekla že si se mnou manažer chce probrat co teď bude dál, vzhledem k tomu že jsem od včerejška oficiální modelkou a tváří Kiss Entertainmentu. Pořád jsem se snažila dostat z hlavy to co se včera stalo ale nešlo to. Pořád mě to žralo. „Dobrý den slečno Lieve." Vešel do kanceláře manažer s kafem v ruce. Postavila jsem se a na pozdrav jsem se uklonila. „Dobrý den pane Yeong-Su." Pozdravila jsem. Pan Su se posadil na svou židli naproti mě. „Hm, milé." Usmál se. „Víte slečno Lieve co modeling obnáší?" Byla jsem ticho. „Asi jsem Vás touto otázkou trochu zaskočil promiňte. Zeptám se tedy jinak, co od modelingu očekáváte Vy sama?" Momentálně bych raději odpovídala na tu první otázku. „No víte, budu k Vám upřímná. Nikdy jsem nic takového nedělala aani mi o tom nikdo nic neříkal. Takže popravdě? Nevím." Odpověděla jsem a zkousla si spodní ret. „Nevadí, máme kurzy pro veřejnost kde se může jakýkoliv člověk z ulice naučit jak být modelem." Zarazila jsem se. Znělo to poněkud naštvaně. „O čem mlu-"
„Mluvím o tomhle." Přerušil mě a hodil přede mě papírové desky. Podívala jsem se na ně a hned potom na pana Su. „No jen se podívejte dovnitř." Vzala jsem nejistě desky do ruky a otevřela je. To co bylo uvnitř mě opravdu znepokojilo. Bylo to opravdu to poslední co jsem momentálně chtěla vidět. Byly to fotky. Byly to fotky mě a Yeonjuna. „Řekněte mi slečno Liv, co se v té šatně skutečně stalo?"
„Copak vy to nevíte?"
„Znám spoustu historek, ale rád bych si poslech originál." Byla jsem ztuhlá. Měla jsem pana Yeong-Sua za milého. Ale z toho co říkal a jak to říkal mi nepřipadal milý ani trochu. „Nic se tam nestalo, co by se mělo stát." Řekla jsem a pohodila desky zpět na stůl. „Vážně? To je zajímavé. Slyšel jsem že jste se líbali, někteří zase tvrdí že jste se ho snažila vydírat, a někteří zase že jste tam-"
„To snad budete věřit těm skandálům co mezi všemi kolují? Ano políbili jsme se, no a co?" Pan Su se jen pousmál. „Slečno Liv víte co je to reputace?" Zeptal se po chvíli. „A víte co je to sláva? Když se pokazí reputace, tak tyto dvě slova dohromady nejdou."
„A co já mám teď dělat?"
„Nic." Usmál se na mě. „Učte se modeling." Řekl s úsměvem. Cítila jsem z něj negativní energii. Byla taková sarkastická, škodolibá. „Víte co? Přesně to udělám. Budu se učit modeling a budu si dokonce i užívat života." Zvedla jsem se a pohodila rukama. Otočila jsem se směrem je dveřím a šla k nim. „Varuji Vás slečno Liv že pokud porušíte-"
„Poruším co?" Otočila jsem se k němu. „Co bych mohla porušit? A co mi uděláte? Vyhodíte mě odsud? Nezapomeňte že já podepsala jak smlouvu o dodržení mlčenlivosti tak o vzdávání se práv vůči modelingu. Nemáte proti mě nic co by mi mohlo ublížit. K ničemu mě nemůžete donutit." Otočila jsem se a odešla ze dveří. „To se ještě uvidí slečno Liv." Řekl naposledy.„Já to nechápu, co po mě chtěl?" Chodila jsem po místnosti sem a tam a vše jsem vyprávěla Kelly a Soo-ah. „Tobě to nedochází? Liv čeká na tebe sláva, on se tě snaží donutit aby jsi veřejně odkryla situaci." Zděsila jsem se když to Kelly řekla. „Tak to ne." Podívala jsem se na ní. „Víš co, zapomeň na to. Ty se teď budeš zaměstnávat úplně jinými věcmi. Lepšími věcmi." Řekla Soo-ah.
„To jako že život který jsem žila doteď nebyl dobrý?"
„Tak se na to nedívej, byl jen na nižším levelu. Dívej se na to tak že teď začínáš žít nový život." To co Soo-ah řekla trochu zabolelo. Znělo to jako kdyby oni byli něco víc než já. Snad jsme lidi jako lidi ne? Ale nechtěla jsem se zlobit i na ní, už mi stačil pan Su. „Takže poslouchej zlato, první co teď uděláme je to že tě uvedeme na našich stránkách, na YouTube, Instagramu a tak dál. Uděláme ti tvůj účet a chanell."
„A tam budu moct přidávat moje fotky a videa?" Soo-ah a Kelly si vyměnily pohledy. „Tak nějak." Řekla Kelly. „Jak to myslíš?"
„Bhdeš moct, ale až po schválení." Řekla Soo-ah. Nechápavě jsem na ní koukala. „Videa nejdřív musí zeditovat, a Entertainment to musí schválit. Cokoliv budeš chtít zveřejnit se bude muset schválit." To mě potěšilo. Vypadá to že idolové nemají žádný život. „Neboj se, ze začátku si budeš jen muset zvyknout na pár věcí, ale uvidíš že tě to bude bavit." Usmála se na mě Kelly.
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Фанфик...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...