🤍18.KAPITOLA🤍

36 10 6
                                    

...Přemýšlela jsem ještě dlouho do noci, až jsem z toho usnula...

Ráno mě probudila Kelly. Řekla mi že musíme do studia. Umyla jsem se a oblékla a šla za ní do studia. Tam už byla i Soo-ah a Luna. Řešili nějaký sraz. „O co jde?" Zeptala jsem se. „V pátek se koná takový sraz idolů a modelů, chceme tam i tebe." Zarazila jsem se když to Kelly řekla. Uvědomila jsem si že všichni už museli vidět to video. Jít mezi lidi? „Pan Su mi řekl že ti mám něco vzkázat." Řekla Soo-ah. „Budeš to-"
„Zkrátím to. Nabídl ti místo tanečníka. Byla by jsi něco jako je Mino, akorát by jsi do toho byla ještě modelka." Přerušila Soo Kelly. Soo-ah se na ní vražedně podívala. „No já nevím." Řekla jsem. „Hele Liv, to co ti řeknu asi bude znít divně, ale nemáš na výběr." Řekla Kelly. Nechápavě jsem se na ní podívala. „Pan Su je manažer a popravdě tuto zprávu má od pana Donga. Spíš ti to oznamují." Řekla. Tentokrát mi to ale vůbec nevadilo. „Fajn, já bych o tom přemýšlela dlouho." Usmála jsem se. Holky se překvapeně podívaly. „A co všechno bych teda dělala?" Zeptala jsem sem se. „Jezdila s idoly na akce, byla by jsi také zvaná na soukromé akce, a večírky. Jezdila by jsi na turné. Prostě by jsi to dělala profesně." Řekla Kelly. „To zní fajn." Usmála jsem se. „Kdy že je ta akce, v pátek?" Zeptala jsem se potom. „Ano." Odpověděla Soo. „Takže až příští týden." Zasmála jsem se. Kelly přikývla. „Musíme tě začít připravovat. Uvedeme tě tam už rovnou i jako tanečnici. Ale s tím co umíš to nebude problém." Řekla Kelly. „Takže tvůj denní plán je takový: Teď půjdeš do studia, čeká tam na tebe Chin-ae, bude teď chvíli zastupovat Sung-Hoa." Při této informaci mě trochu zamrazilo. Vážně je na tom Sung-Ho tak špatně? Vážně si vzal volno? Bylo to kvůli mě?
„...- tam se prostě naučíš nové choreografie a tak." Pokračovala Soo. „Pak půjdeš za Hyunbinem, ten ti jako editor ukáže pár věcí. Potom musíš do- no prostě tam kde se fotí. Tam ti udělají knihu."
„Knihu?" Vyděsila jsem se. „To stihnou za jeden den?"
„Musíme máknout." Zasmála se Soo. Potom mi dořekla zbytek plánu na den. Měla jsem namířeno do studia kde na mě čeká Chin-ae. „Počkej." Zavolala na mě Kelly když jsem šla chodbou už k studiu. „Musíš teď jinam, změnili jsme ti studio kvůli nováčkům. Budeš mít větší a lepší." Řekla a potom mi řekla kam mám jít. Šla jsem tam a čekala na mě hezká hubená blondýnka. „Ahoj." Řekla mile když jsem vešla dovnitř. „Já jsem Chin-ae." Podala mi ruku. Překvapilo mě to. „Jsi z Česka ne?" Zeptala se. „Jo, jo promiň." Řekla jsem a taky jsem jí podala ruku. „Ráda tě poznávám." Řekla a usmála se. Byla dost milá. Chvíli jsme se představovaly a pak jsme začaly. „Mimochodem Soo-ah mi říkala že se podíváš a choreografii a už jí umíš, moc jsem tomu nerozuměla." Řekla. „Jo tohle, no... dej tam nějakou náhodnou choreografii, třeba od 1Milion dance." Řekla jsem. Našla nějakou a pustila jí. Tělocvična byla větší, takže i obrazovka byla větší. Sledovala jsem choreografii. „Tak teď to dej znovu." Řekla jsem a otočila jsem se zády k obrazovce. Začala jsem tančit podle choreografie. Chin na mě koukala s otevřenou pusou. „Tak to je drsný." Řekla když jsem skončila. „No to... Páni já vůbec nevím co říct." Zasmála jsem se tomu. „Wow. No nicméně tady máme seznam co vše se naučíš. Máme tady Good In Goodbye, MoneyOnMyMind, 7 rings, Celoso a Angry too. Asi je logické že budeš mít backround dancers." Chin hledala něco v počítači. Našla nějaký program. „Budeš mezi vystoupením Mamamoo a Txt. Mezitím ti uděláme channel a nějaké publikum. Zveřejnili tanec který už natočili?" Zeptala se mě. „Ne, všechno bylo soukromé."
„Fajn, takže něco zveřejníme a natočíme nově. Zavolám personál a přijdeme sem s vybavením. Můžeš využít choreografii kterou jsi mi teď ukazovala. Jde jen o pár videí." Po chvíli přišli tři muži s kamerou světlem a ostatním vybavením. Byla u nich i nějaká dívka. „Tohle je Saebyeong, ale říkej jí Sanny." Představila mi dívku Chin. „Je taneční stylistka, kontroluje ti
make-up, vlasy a ostatní věci aby na kameře vypadaly dobře." Po tom co to Chin řekla mě odvedla do zadní místnosti za studiem. Ani jsem nevěděla jak je to tu velké. Byla tam šatna a maskérna. Dala mi nějaké oblečení a udělala mi make-up a upravila vlasy. Pak jsme se vrátily a začali natáčet. „Teď nevím, ale měla jsi to uvedené v záznamu, umíš choreografii Therefore I Am, tu verzi kterou tancovala Ryujin?" Zeptala se mě Chin. „Jo umím." Usmála jsem se. „Začneme tím, nejdřív lidem dáme něco co znají, uvidí dobrou tanečnici a pak se podívají i na ostatní videa. Zvlášť když uvidí že jsi pod Kiss Entertainmentem." Řekla. Ani jsem netušila jak různé kamery fungují. Tahle kamera byla velká a měla pod sebou jakousi dráhu, takže s ní šlo v klidu pohybovat a záběr byl rovný. Chin pustila písničku a já podle ní začala tančit. Najednou to ale bylo divné bez ostatních tanečníků. Zahlédla jsem překvapené výrazy ostatních. Dokázala jsem totiž sledovat kameru a pohybovat se tam kde mám. Když jsme skončili muž mi dal znamení kdy video vypl. „Wow." Řekla Chin. „Jsi lepší než o tobě mluvili." Zasmála se. Poděkovala jsem jí a taky se usmála. Když jsme ještě natočili pár choreografií musela jsem už jít za Lunou, Kelly a Soo-ah, se kterýma jsem měla jet na focení.

„Počítej s tím že budeš propagovat i různé značky." Řekla Soo-ah když jsme jeli autem na focení. „Jaké?" Zeptala jsem se. „Například Celine, Dior nebo Calvin Klein." Odpověděla. Když jsme přijeli opět s námi byli bodyguardi, jelikož před budovou bylo strašně moc lidí kteří se snažili dostat dovnitř. Prorvali jsme se davem a dostali se dovnitř. Byl tu docela ruch. Bylo tu dost lidí, hlavně personál, ochranka a asistenti. „Je tady dneska Somi?" Zeptala se Soo-ah Kelly. Kelly udělala gesto rameny že neví. „Vím jen to že je tu dnes Jennie na Calvina. Ale Alvi mi nedal vědět." Povídaly si mezi sebou. Podívala jsem se na Lunu. „Na mě se nedívej nevím o co jde, jsem jen stylistka." Zasmála se. Šli jsme údajně za nějakým Alvarem, o kterém Soo-ah mluvila jako o Alvim.

„Výtám vás dámy." Přivítal nás nadšeně vysoký Američan. Vypadal trochu divně, ale co si budem, móda je někdy divná. „Oh gosh, to je natural beauty!" Ukázal na mě. „Jsem Lieve." Podala jsem mu ruku a usmála se. „Já jsem Alvar, ale call me Alvi." Bylo vtipné jak mluvil napůl korejsky a napůl anglicky. „Alvi tohle je naše nová Modelka Kiss Entertainmentu." Řekla Soo-ah. „Takže modelka. Holka už tě vidím, pojďte něco vymyslíme." Řekl a někam nás vedl. Vyjeli jsme výtahem asi do dvacátého patra. Bylo to tu velký a moderní. Potom jsme z výtahu vyšli a šli do jediné místnosti kam chodba vedla. „Sem smí jen VIP." Zašeptal. „To říká u všech místností mimochodem." Zasmála se Kelly. Vešli jsme dovnitř. Bylo to tu velké a krásné. Byli jsme v fotografickém studiu, které bylo opravdu velké. Když jsem se podívala před sebe nemohla jsem uvěřit svým očím. Před fotografy stála Jennie. Jennie! Jennie Kim! Šli jsme trochu blíž. Když udělali poslední fotky hlavní fotograf přišel k nám. Soo-ah s ním něco řešila. „Ahoj." Uslyšela jsem zezadu. Otočila jsem se stála přede mnou Jennie. Nemohla jsem uvěřit že se toto vážně děje. „Ty jsi Liv viď?" Usmála se. „A-ano." Řekla jsem a uklonila se na důkaz zdvořilosti. Chtěla jsem jí říct tolik věcí. Třeba že je moc krásná, že jí mám strašně ráda, že jsem její fanoušek ale musela jsem se ovládat. Akorát jediná věc která mě děsila byla ta že Jennie věděla o tom videu. O něm věděli snad už všichni. Ale nemluvila o tom. Chvíli jsme si povídali a potom mě Soo-ah zavolala. „Luna tě připraví a půjdeme na to." Usmála se. Potom šla za Jennie a něco jí říkala. To už jsem ale moc nevnímala protože mě Luna vedla do šatny. Tam mi dala nějaké oblečení a namalovala mě. „Ani nepotřebuješ make-up, máš dokonalou pleť." Zasmála se když mi nanášela oční stíny. Když jsme byly hotové vrátili jsme se k ostatním. Věděla jsem co dělat. Kelly něco vysvětlovala fotografům a potom jsme začli. Muž který mě fotil mi říkal pózy a co mám dělat. Stejně jako to říkal Jennie před chvílí.

Když jsme skončili s focením šla jsem se převléknout do mého oblečení a šla za Soo-ah a Kelly. Luna uklízela štětce a balila věci. Seděly u Jennie a povídaly si. Kousek od Jennie stál její manažer a asistenti. Bylo docela strašidelné jak si je hlídají. Kelly mi podala můj telefon. „Už máš účet na Instagramu." Řekla. „Jenom ti pak ohledně toho řekněme pár věcí." Dodala Soo-ah. „Máš tam i číslo na mě." Usmála se Jennie. „Bylo by fajn se víc poznat."
„Jennie musíme jít, máme ještě premiéru The Idol." Řekl její manažer a rozloučili jsme se. Taky jsme se už chystali odejít. Sbalili jsme si věci a vydali se opět do toho blázince venku. Nasedli jsme do auta a jeli zpět do Kiss Entertainmentu.

Ahuuuj tak tady máte novou kapitolkuuu🤍 Těšte se na další kapči a nezapomeňte hlasovat pro moje kapitoly prosím💗 moc vám děkujuuu že toto čtete moc to pro mě znamená tak zatím papaaaa🫶🏼

Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat