...Nasedli jsme do auta a jeli zpět do Kiss Entertainmentu...
Dny jsem měla nabité. Chvíli focení, potom natáčení. Dokonce jsem měla i tři interview. Holky mi řekly že na Instagramu ani na žádné jiné sociální síti nesmím nikoho sledovat, nedávat like na žádné věci, prostě nic kde bych byla vidět. Mohla jsem ale přidávat příspěvky a storýčka. A mohla jsem sledovat aspoň značky jako je Gucci, Calvin Klein, Dior, Prada, Celine nebo Armany. Už jsem měla i docela dost odběratelů a sledovanost. Dokonce jsem uviděla pár fanpage účtů. Připadala jsem si jako kdybych měla debutovat. Ale v podstatě to tak bylo, na páteční akci budu oficiálně debutovat jako tanečnice. I holky to říkaly. Se Sung-Hoem už jsme se tolik neviděli což mi bylo líto. Ale Chin byla taky fajn. Už jsem uměla všechny choreografie které budu předvádět na páteční akci nazpaměť, takže jsme natáčeli pořád nějaké teasery a videa s coming soon. Taky jsem každý den jezdila na focení. Nemůžu uvěřit že už za čtyři dny budu debutovat. Těšila jsem se. Čas od času mi zabzučel telefon kde se mi objevilo oznámení typu "sarah017 se líbí vaše fotka" nebo "sarah017 okomentoval/a vaší fotku ❤️". Byl to hezký pocit mít fanoušky.
Většinou večer jsem konečně měla klid. Mohla jsem přemýšlet o svých věcech. Tentokrát jsem ale byla hodně unavená takže jsem rychle usnula.
✨~Time skip~✨
Zbýval už jenom jeden den do akce kdy jsem měla debutovat. Nemohla jsem se dočkat. Nejvíc jsem se těšila na poslední vystoupení, ve kterém měli zpívat a tančit Yeji a Ryujin, Lily a Jinnie, Hyunjin a Felix a dnes jsem se dozvěděla že tam mám být i já. Moc jsem se těšila. Byla jsem docela překvapená že mě tam J.Y. Park taky chce. Připravovala jsem se i když jsem si všechny choreografie pamatovala. Pamatovala jsem si úplně všechno. Ale moc jsem se těšila. Vyzkoušela jsem si choreografie i s backround dancers a Chin řekla že to ani nepotřebuju trénovat. Už za pár hodin se bude konat můj vlastní debut. Nemohla jsem tomu uvěřit.
Večer jsem konečně měla opět svůj klid. Dneska jsem nic nedělala takže jsem ani nebyla unavená a mohla v klidu přemýšlet. Zabzučel mi telefon. Podívala jsem se od koho to je a bylo to od Soo.
„Co je se Sung-Hoem?"
Nechtěla jsem na to odpovídat. Chtěla jsem mít svůj klid. Odložila jsem telefon zavřela oči. Potřebovala jsem ticho. Telefon ale zabzučel znovu a znovu a znovu a znovu. Podívala jsem se na zprávy.
„Něco jste si udělali?"
„Nezvedá mi telefony ani neodepisuje."
„Nevím kde je."
„Jste spolu?"Docela mi ztuhla krev v žilách. Co když si Sung-Ho něco udělal? Ne to snad ne, to by neudělal. Zavřela jsem chat s Soo a našla chat se Sung-Hoem.
„Jsi v pořádku?"
Napsala jsem mu. Po chvíli mi od něj přišla zpráva.
„Jsem, proč?"
„Soo se o tebe bojí."
„Aha..."Zavřela jsem telefon. Bála jsem se o něj i já. To on ale nevěděl. Nevěděl že ho mám ráda. Opět jsem zavřela oči ale tentokrát jsem usnula.
[Tady udělám menší time skip]
✨ in the hall for the idol action ✨Seděla jsem v třetí řadě od pódia. Než začne moje vystoupení bude jich spoustu přede mnou. Pro idoly bylo vyhrazené místo. Fanoušci byli výš v určeném sektoru. Všichni se už začali scházet. Tentokrát to bylo trochu jiné. Byla tu se mnou jen Kelly, Luna a bodyguardi. Na místě jsem ale seděla sama jako ostatní idolové. Všichni už hledali svá místa. „Dovolíš." Řekl někdo vedle mě. Podívala jsem se a stál tam Yeonjun. Rychle jsem se postavila. Ztuhla jsem. Nevěděla jsem co dělat. Yeonjun chladně prošel a za ním i kluci. Musí sakra sedět zrovna vedle mě? Naštěstí byl vedle mě Kai a ne Yeonjun. Cítila jsem se hrozně trapně. Posadila jsem se zpět na místo. „Kde je Amar?" Uslyšela jsem ptát se Soo-Bina. „Ještě je v maskérně." Odpověděl Yeonjun. Kdo byla Amar? Vrtalo mi hlavou. Proč nad tím přemýšlím? Je mi to jedno. Když už se všichni posadili akce začala.
Na začátku vždy každý něco řekl. Potom se začali uvádět idolové. Jako první byly gidle s jejich novou písničkou Ticking bomb. Obdivovala jsem jak dokáží rozkřičet a oživit fanoušky. Obdivovala jsem efekty a světla. Obdivovala jsem všechno. Když písnička skončila začala automaticky jiná. Byla to Mafia In The Morning. Vždycky jsem na tyto akce a show koukala na YouTube. Nebo na fandmade videa kde idolové reagovali když zpívala například Hwasa a tak. Přišlo mi to úchvatné. Střídalo se jedno vystoupení za druhým. Když na stage šly Mamamoo přišli pro mě dva muži kteří mi oznámili že už bych se měla jít připravovat. Za pódiem na mě čekala Soo, Kelly a Luna. Luna mi udělala dodělala make-up a Kelly mi vysvětlovala jak vše bude. Když mu vše vysvětlila připravila jsme se na stage. Po nějaké době Mamamoo skončili a automaticky se ztlumily světla. Šla jsem na stage a začali sounds effects. Potom začala hudba ale světla zůstala zhasnutá. Blikaly jen barevná světla aby to dělalo dramatický efekt. Začala hudba a rozsvěcovala se pomalu světla. Věděla jsem že budu vidět na velké obrazovce za mnou. Když mě viděli uslyšela jsem hlasitý křik fanoušků. Docela mě to překvapilo. Docela dost. Byl to ale tak úžasný pocit. Začala jsem tancovat a křik se neutišoval. Myslím že moje představení muselo vypadat opravdu dobře, když ho připravovali profíci. Sem tam se přidal nějaký efekt jako oheň a tak. Když skončila první písnička všichni opět začali křičet a tleskat. I idolové začali tleskat. Byl to úžasný pocit. Ani nedokážu popsat jak moc. Potom šla jedna písnička za druhou a já si ty chvíle užívala.
Když moje vystoupení skončilo opět všichni začali tleskat a fanoušci křičet. Potom se na pódium objevil nějaký muž. „Dámy a pánové toto byla naše nová modelka a tanečnice Kraxi Kiss Entertainment!" Řekl a všichni opět začali křičet a tleskat. Potom jsem se vrátila za pódio kde mě měli připravit na úplně poslední vystoupení. Mezitím měly být samozřejmě ještě nějaké skupiny. Soo, Kelly a Luna mi gratulovali. Dokonce mi na můj debut dali fanoušci nějaké dárky. Dozvěděla jsem se to od Soo. Luna mě odlíčila a namalovala znovu jinak. Ani si nedovedete představit jak moc jsem se těšila na poslední vystoupení. Konečně jsem byla jednou z nich. Toto byl můj sen. Nechtěla jsem si ho nenchat ničím ujít.
Když se blížilo poslední vystoupení bylabjse trochu nervózní. Muž na pódiu něco vysvětloval ale já ho neposlouchala. Myslela jsem jen na vystoupení. Potkala jsem se také s připravenou Lili, Jinni a ostatními. Chovali se ke mě normálně, jako kdybych byla jedním z nich. Usmívali se na mě a i se mnou občas prohodili slovo. Nemůžu se dočkat.
„Teď vám ale představím novou písničku, něco velmi neobvyklého od JYP a KRAXI z Kiss-"
„Liv pojď k nám." Řekla Kelly a tím mě vyrušila ze soustředění. „Ale já už musím." Ukázala jsem směrem k pódiu. Ostatní kteří byli připraveni se nechápavě na Kelly podívali a začali si mezi sebou povídat. Kelly ale vypadala že na tom trvá. Přišla jsem k ní. „Doufám že to je důležité protože-"
„Sung-Ho se ztratil." Přerušila mě. Luna, Soo, Kelly a nějací tři muži co u nás byli se tvářili dost znepokojeně. „Jak jako ztratil?" Zeptala jsem se. „Tohle mi napsal." Řekla Kelly a podala mi její telefon. Podívala jsem se na zprávu.„Kelly, snad to pochopíš aspoň ty. Vysvětli to i ostatním a hlavně Liv. Miluju ji. Nedokážu už takhle dál žít. Už to nevydržím. Chtěl jsem se aspoň rozloučit. Měl jsem vás rád. Navždy ahoj."
„Kraxi jdeš?" Zeptala se Lily která ukazovala směrem k pódiu. Mlčky jsem se na ně dívala. Kluci to zřejmě pochopili, páč i slyšeli o čem se bavíme. Hyunjin se pousmál a jemně kývl hlavou aby si toho nikdo nevšiml.
„Omluvte mě." Řekla jsem a rozběhla se chodbou ven. Byl to velký risk protože venku bylo hodně fanoušků. Vyběhla jsem zadním vchodem a běžela pryč z budovy kde se akce konala. Věděla jsem přesně kde Sung-Ho bude.
Čaukyyyy tak máme tu novou kapitolkuuu✨ [Pro ty kteří to nepochopili- Sung-Ho nechtěl odjet, chtěl se zabít.] Trochu depresed mode... No nebojte a počkejte si na další kapčuu💗 zatím se mějteee🫶🏼
ČTEŠ
Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]
Fanfiction...Přišla část kdy jsem měla zpívat a tancovat hlavně já. Nadechla jsem se a udělala pár kroků vpřed před ostatní členky. Fanoušci začali znovu ječet, což mě trošku rozhodilo a nemohla jsem si vzpomenout na text písničky co mám zpívat. Zamotala se m...