🤍2.KAPITOLA🤍

76 15 11
                                    

...Přála bych si abychom už byli v Koreji...

Když jsme doletěli do Koreje a pomalu se dostali z letadla, před letištěm na nás čekala černá limuzína. Bylo asi něco kolem 23 hodiny takže tu moc lidí nebylo. Od menšího konfliktu v letadle jsme spolu nikdo neprohodil ani slovo a já to nehodlala měnit. Nastoupila jsem do limuzíny. Pan Dong zavřel dveře. Nechápala jsem proč nenastupují také. Stáhla jsem tedy okénko abych se zeptala ale pan Dong začal mluvit dříve.
„Až dojedeš před halu Heart Academy budou na tebe čekat dva muži oblečení do gala. Jdi s nimi dovnitř a pak už ti poradí jak dál."
„Vy nepojedete se mnou?"
„Nesmí nás nikdo vidět spolu jinak se stanete tématem mezi kpopovými fanoušky." Řekl bez jakékolivho výrazu ve tváři a hned po tom se auto rozjelo. Zavřela jsem okénko a vyděšeně sledovala cestu. Zajímalo mě co se bude dít dál.

Když jsme dojeli k Heart Academy bylo po půlnoci. Vystoupila jsem z auta které jakoby automaticky někam odjelo. Před budovou skutečně stáli dva muži jak říkal pan Dong. Šla jsem k nim a představila se.
„D-dobrý večer." Byla jsem docela nervózní, ani jsem nevěděla proč. „Liv?" Zeptal se jeden z mužů. Spíše kluků, nevypadali o moc starší než já. Byli to oba Korejci. „A-ano to je mé jméno. Čekali jste mě."
„To bych řekl." Usmál se jeden z nich. „Jsem Max." Pokračoval. Nevím proč ale cítila jsem se ještě nervóznější než před chvílí. Vycházela z nich, hlavně z Maxe divná energie, taková negativní.
„Tak pojď." Nepřestal se usmívat a napřáhl ke mě ruku. Pochopila jsem že je tu něco špatně. „Víte-" Udělala jsem krok dozadu. Maxovi zmizel úsměv z tváře. Začal se na mě dívat úplně jinak, tak jako manipulativně. „Ano?" Řekl. „No-možná by jsem-" Rozhlédla jsem se kolem a ani jsem to nedořekla a Max i druhý kluk byli pryč. Otočila jsem se a rozhlédla se, jestli nestojí nikde jinde ale nikde nikdo nebyl. Stála jsem úplně sama v ulici, v zemi kterou vůbec neznám. „Omlouváme se!" Přiběhl ke mě zezadu muž který byl celý udýchaný. Za ním se hned objevil druhý. „Nějací puberťáci si z nás udělali srandu a zdrželi jsme se. Jste Liveve že? Jdete do Heart Academy že?"
„A-ano.. A vy jste-?"
„Jmenuji se Kim Hoyung ale klidně mi říkejte Hung. Tak můžeme jít?" Podal mi ruku a já ucukla. Trochu se pousmál. „Nemusíte se bát. Poslal Vás pan Dong že?" Po této větě jsem se trochu uklidnila. Asi jsou to opravdu oni když znají pana Donga. Přistoupila jsem tedy blíž a společně jsme šli dovnitř Heart Academy.

🤍*Pohled Maxe*🤍

Když jsem uviděl přijíždět černou limuzínu usmál jsem se. „A teď to nepokaž jasný?" Zašeptal jsem Minhovi stojící hned vedle mě. Auto odjelo a naše slavná Liv se pomalu blížila k budově. Nevypadala na to že by nám věnovala nějakou pozornost. „Liv?" Upozornil jsem na sebe. „A-ano to je moje jméno." Podívala se konečně na mě. Vypadala nervózně což mě přimělo se usmívat ještě víc. „Čekali jste mě?"
„To bych řekl." Zasmál jsem se. „Jsem Max." Představil jsem se. Nemůžu uvěřit jak mohl Kiss Entertainment podepsat smlouvu s takovým kuřetem jako je ona. Dřív nebo později už ale bude na seznamu-  přestal jsem přemýšlet kdy jsem viděl jak je nervózní. Nesmí se to pokazit, už teď je to špatný když se, tedy aspoň vypadá že se bojí... „Tak jdeme?" Snažil jsem se to urychlit. Natáhl jsem k ní ruku ale udělala krok zpátky. „Víte-"  Začala. A je to v háji. Přestal jsem se usmívat. Nasadil jsem svůj výraz kterým jsem jí myslím řekl úplně vše. Začínal jsem být malinko naštvaný. Liv se začala rozhlížet a něco říkala ale já jí nevnímal protože do mě Minho drknul. Podíval jsem se na něj a on cukl hlavou na znamení že by jsme měli jít. Uviděl jsem přibližující se muže kteří měli přijít pro Liv a v tu chvíli jsme okamžitě zmizeli.

~ in da gangster's home ~

„Sakra!" Kopl jsem do židle která byla hned přede mnou. „Ty neschopnej idiote!" Přišel ke mě Ji-Yoon, ten bastard který si myslí že je náš boss a přirazil mě ke zdi. „Neříkal jsem ti že ji tu už dnes chci mít?" Přitlačil mi ruku na krk. „A-a-le Ji-Ji-"
„Neříkal jsem to snad!?" Zvýšil hlas.
„Kdy-kdyby t-tam nep-přišli ti-ti bo-body-guardi- t-tak-"
„Tak co!?" Začal už skoro křičet.
„Ji-Yoone." Řekl Minho a po té mi dal Ji-Yoon ruku z krku. Hluboce jsem se nadechl a spadl na kolena. „Mijinomya!" Sykl po mě Ji-Yoon a kopl do židle která ležela na zemi díky tomu, že jsem do ní předtím kopl já. Někdy ho mám chuť vážně-... Myslí si že nám může rozkazovat jako nějaký boss.
„Stejně tu malou potvoru dostanu." Zašeptal jsem si pro sebe.

———————————————————————
Čaukyyyy snad se vam nová kapča líbí😏 omlouvám se že vychází tak pozděeee ale měla jsem spoustu práce😂😂(známe že)
Přeji vám aby jste to ve škole zvládlii💪🏼
Zatím se mějteee💗 a moc prosím hlasujte pro moje kapitoly🥺

Lieve - Moji anonymní přátelé [UPRAVUJE SE]Kde žijí příběhy. Začni objevovat